תגובות, מישהו?

 

"גדי שמשון בן זונה"

 

זו היתה ההודעה הראשונה שפורסמה במערכת הפורומים של וואלה! ב-1998. זה היה, בעיקר, משעשע. כבר כתבתי מספיק (חפשו את הלינקים באגפי ה"אינטרנט" וה"מדיה" בארכיון) על תופעת הטוקבקים.

 

עוזי וייל אמר בנושא שהאינטרנט היא כיכר ציבורית, וכמו בכל כיכר, מספיק אחד שזורק לכלוך כדי שהיא תהיה מלוכלכת. ואני מסכים – ורוצה, אם אפשר, שהפינה הקטנה הזו ברשת תישמר נקיה כמה שאפשר. אני מקווה שאותם קוראים שיגיעו לאתר ויגיעו לכאן, יבינו ויקבלו את הגישה הזו.  

 

אז הנה, כאן אפשר להחמיא או לנאץ, להפגין בלבול או תבונה מעמיקה – או סתם, לכתוב "אני ראשון" גם כשאתה שלישי בתור. ההודעות מכאן יימחקו לעתים רחוקות, ולרוב עפ"י פרמטרים של איכות/מצב רוח (הכוונה, כמובן, לאיכות מצב הרוח שלי כשאכנס לכאן).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני  On 13 במאי 2003 at 15:07

    זו גם גישה
    למרות שיש בה משהו – אהמ, תרביץ לי אחר כך – פחדנית.
    אז אמרו לך כבר שאתה בנזונה, ואתה כמובן נהנית, אני לא מופתעת, אבל איזה אמירות יותר משמעותיות מדאיגות אותנו?
    גם אני חוששת מזה, דרך אגב.

  • שוקי  On 13 במאי 2003 at 16:07

    לומר על זה:
    הכותב אינו מבין על מה הוא מדבר.

  • אורי ב.  On 13 במאי 2003 at 16:50

    רשימות – תתביישו!!!!111

  • אביבה  On 13 במאי 2003 at 17:54

    נו, שיהיה.

  • איתי בנר  On 14 במאי 2003 at 11:23

    שמגיב למשהו שגד כתב, בזהו על "הפס הצר" (כותרת נהדרת, למאמר עוקצני וציני, אבל רחוק מלהיות שונא-נשים):

    בעוד אתה כותב כל כך הרבה על הטראומה שעושה לך המבט בגבעת-ונוס מחושפת, כדאי שתזכור שבמרבית המקרים הדבר נועד לא כדי לטפח מראה ילדי, אלא כדי להמנע מתלתלים בלתי-רצויים להיתפס בין השיניים…

    Not that there's anything wrong with that!

  • אביבה  On 14 במאי 2003 at 22:39

    אני מוצאת את המילה "שיניים" מעט בלתי ראויה בהקשר זה. אז שלא תגיד אחר כך, בנר, שלא ניסו להציל אותך מעצמך.

  • איתי בנר  On 15 במאי 2003 at 10:34

    משום הזמן הרבה שעבר מאז הפעם האחרונה שהתנסיתי בפעילות כגון זו, אבל משוכנעני כי באותם ימים רחוקים, נתקלתי במטרד הזה שהתנחל דווקא בין השיניים (ועל הלשון, וכל זה)…

  • גדי  On 15 במאי 2003 at 11:19

    זה טוב לשים את השירותים בפינה מוצנעת של האתר.

  • מישי  On 15 במאי 2003 at 11:22

    ובעניין הבחורות שלא תשכח נזכרתי במישהו שהייתי איתו פעם. טוב נו, לא כל כך מזמן.
    הוא היה בלתי נימול וקטן מידות, לא מרשים בטכניקה ולא בזמן הפעילות. אבל הוא הסתכל לי בעיניים, תוך כדי, כל הזמן. כל הזמן. לרגע הוא לא עצם את עיניו או הרחיק אותן משלי.
    זה היה הזיון הכי מדהים בעולם.
    לא, לא גמרתי. בכל זאת.

  • שוקי  On 16 במאי 2003 at 14:06

    אתה מבין את זה גדי? אנחנו, מוגבלים שכמונו, בטיפשות גברית טיפוסית, החמצנו בעצם את כל העניין לאורך כל הדרך. טיפחנו גאוות יחידה, על מידותינו הטובות ושרירינו המסוקסים. השקענו במהלכים, בעזרים הטקטיים. זלזלנו בגויים הערלים שגומרים מהר. ועכשיו מתברר שכל מה שהיינו צריכים לעשות זה להתבונן עמוק אל תוך עיניה של הנערה. כמה שנים יפות ירדו לטמיון.

  • יוני  On 16 במאי 2003 at 22:33

    לא יודע בוסתן מה בוסתן, אבל הרווחתם (כשאני אומר 'אתם' אני מתכוון אליכם, המנהלים של האינטרנט) מקום בפייבוריטס שלי. נראה טוב, מריח טוב, וכמו שאמרתי לגדי, רק צריך כאן מישהו (מישהי) שתייצג את הדור הצעיר והמסור שלנו (ערומה) בשביל שיהיה מגוון דעות רחב, בהתאם לסטנדרטים של רב-תרבותיות שכל המעורבים בפרוייקט הזה, בדגש חזק על ג. שמשון, מקפידים עליהם כ"כ (בבחינת באנו בשביל הכוסיות, נשארנו כי האקספלורר נתקע).

  • רוני ש. (זכר)  On 18 במאי 2003 at 3:02

    גל מור סיקר את פרוייקט רשימות כשהקוראים שלו לא ידעו על מה מדובר. כעת, כשנפתח האתר לכולם, כל מילה שכתב גל מור שווה זהב.

    הטורים שכרגע נמצאים באתר הם משעממים, על גבול הגרפומניה וחיפוש הצומי של כותבים מקצועיים.

    לאחר שקראתי את הטקסטים שלך גדי, אני רק מעריך יותר ויותר את הטקסטים שכתבת בנענע, שם הם היו יותר ברורים ופחות משעממים מהטקסטים כאן.

    חבל חבל חבל.
    תחת אתר שעוצב היטב, נכנסו להם טקסטים משעממים ומאכזבים של גדי שמשון, שוקי גלילי ושאר כאלה שככל הנראה, מישהו הכריח אותם לכתוב.

    תחזרו לקומ דוט מדיה.
    אל תהרסו לעצמכם את הרזומה.

  • רוני ש. (זכר)  On 18 במאי 2003 at 3:35

    גדי שמשון לא יודע לקבל ביקורת לגיטימית?
    תמהני.

  • ללא שם  On 18 במאי 2003 at 8:58

    אני כבר לעולם לא אזכור..

  • Emale  On 18 במאי 2003 at 9:37

    סתם, נו.

    בנאדם, מעיון ראשון בנוף הורבאלי הצחיח פה בולטת כתיבתך הקולחת והמפעפעת. המשך כך, בטוחני שעוד נשמע עליך רבות.

  • eskimodog  On 18 במאי 2003 at 12:04

    אני מאחל לעמודים הוורטואליים האלה שישכילו להכיל את
    כל דברי הגבבה יחד עם ההבל ואישהו להוציא החוצה את האישיות המרתקת שלך.
    אותי בעיקר מעניינים השימושים השמחים שתמצא לטלפון מצלמה החדש. מהכירותי עם הנפשות הפועלות, יהיה עליז, זה בטוח.

  • maya  On 18 במאי 2003 at 13:56

    יוני יקירי,
    האתר באמת נראה ומריח טוב וגם אני מיהרתי למקם אותו בפייבוריטס שלי ובפרפראזה על דבריך – אני חושבת גם ("גם" ולא "רק") שצריך כאן מי שייצג גם (שוב) את הדור המזויין שלי ותתפלא לשמוע שבהחלט אנחנו דור של מזויינות (כמעט 50, מה קרה) ;
    מה, אתה חושב שרק הבת שלי מז… (לא ממשיכה את המילה,
    בכ"ז, כמעט 50..)? גם אמא שלה (אני), ובכיף גדול.
    יתרה מכך (מילים של בת 50): אני מושא זכרונותיהם של
    כמה שיכולים להתמקם היטב במאמרו של שמשון..
    אז תשאירו לנו מקום,
    תתפלא כמה קוראות בגילי. יש לאתר הזה
    ומשפט אחרון – טוב נו, שהדגש יהיה על גדי שמשון

  • רד פיש  On 18 במאי 2003 at 15:30

    עם כל אי-הכבוד לפרסומת העגלה ולדומות לה, שום פרסומת רשת שראיתי – ולא משנה כמה היא מטרידה – לא היתה גרועה כמו פרסומת "המסך הכחול" של אינטרנט-זהב ימ"ש, שהיא, אם אני לא טועה, הפרסומת הכי גרועה מכל סוג, לכל מוצר ובכל מדיום שהוא שראיתי אי פעם. לשמחתי לא הייתי מחובר אף פעם לאינטרנט זהב, כי החלפת ספק זה סיפור מעייף, ואין סיכוי בעולם שהייתי נשאר בחברה הזאת רגע אחרי שנחשפתי לפרסומת ההיא. אין לי מושג מה הרמה של אינטרנט זהב כספק אינטרט. אולי הם טובים, לך תדע. אני לא מתכוון לברר. באיומים לא ישיגו ממני כלום.

    או כמו שאמרו ב"סימפסונס": התינוק שלך מת!!

  • גיא  On 21 במאי 2003 at 1:16

    אכן, הפרסומת מעצבנת,
    מה גם שזו לא בעיה לחסום את מנויי הכבלים מלקבלה.

  • יחזקאל כהן  On 23 במאי 2003 at 18:36

    למה בעצם לרכז את כל התגובות לכל הפוסטים שלך במקום אחד?

  • שוקי  On 24 במאי 2003 at 16:17

    לא רק ליהלומים אלא גם לפולי הקפה והקקאו – ורוב המוצרים שמגיעים מאפריקה – יש הרבה דם על הידיים.

  • גיל  On 26 במאי 2003 at 6:40

    זה לא מזכיר פה קצת את עמוד ההמשכים המיתולוגי מZOO ארץ ZOO?

  • המלך פארוק  On 1 ביוני 2003 at 15:27

    כל הכבוד לה. באמת כל הכבוד

  • אשלי  On 8 באוגוסט 2004 at 13:21

    שלום לאמא בת ה – 50 המזדיינת , אפשר את הטלפון שלך ושל הבת שלך? אני בן 26 ואיתי תעברו לילה לא מהעולם הזה

  • קבוק החייתי  On 8 באוגוסט 2004 at 13:54

    פנו גבות כולכם יא זונות קפיטליסטיות
    היידה למהפכה
    יחי צ'ה גווארה!
    הלאה התעשיינים השולטים עלינו

  • ערס פואטי  On 31 באוגוסט 2006 at 6:31

    נו, בדיוק מה שציפינו לו מהבלוג הזה. כמה כאלה בטוחים, דאחקה אחת בשקל ועוד משהו עם ערומות בשביל זה לחצתי על הלינק,תגיד לי?

כתיבת תגובה

