מצלמה לכל פועל

החלפתי את הפלאפון הישן שלי, סטאר-טק עם בטריה שנהגה לנפוח נשמתה אחרי 7 שעות, בדגם הסלולרי עם מצלמה החדש של נוקיה, 7650 (משווק בארץ על ידי סלקום ואורנג'). הוא יעיל, פשוט ומתוק, יש בו מצלמת סטילס לא רעה, ואפשרות לצילום קליפים בני 15 שניות בווידיאו. ההתמכרות שלי לגאדג'טים מתונה יותר מהמצטייר, נשבע, אבל במסלול עסקי באורנג', ובהנחה שלא רוצים את אחד הדגמים החינמיים של סמסונג (להיכנס לרשימת הטלפונים שם זה כמו לחפש לינק החוצה במעריב), הרי שהדגם הזה הוא אחד הזולים המוצעים (ארבע מאות שקלים פחות מהדגם המוארך, בלי הקשקושים המיותרים, של נוקיה).

 

אני לא מתכוון להשתמש בנוקיה לצורכי עבודה. אבל קשה להניח אותו מהיד. ברוב הרשימות שיתפרסמו מכאן להבא באתר הזה יופיעו תמונות שצילמתי בעזרת הגאדג'ט הזה. בלי קשר לתוכן הכתוב עצמו. למשל, ככה:

 

10 במאי. התמונות אינן קשורות למאמרים

 

חידושי המדיה יוצרים מהפכות תודעתיות שאפשר לכתוב עליהן הרבה, אבל אי אפשר להפנים אותן עד שלא מתנסים מכלי ראשון. בימים הקרובים אעלה לכאן מאמר מ-Net מגזין שעוסק בנושא הזה אפרופו מהפכת הטלוויזיה ברשת, בהמשך למהפכת המוסיקה (אני כבר בפרק 23 של העונה השניה של 24, למשל).

 

וגם כאן, עד שלא התנסיתי, וזה כבר שבוע כמעט, בקלות וביעילות של מצלמה דיגיטלית שצמודה אליך, לא הבנתי. מן הסתם עוד אכתוב על זה ארוכות, ובמקומות שמשלמים לי (ואחר כך אעביר לכאן), אבל בינתיים, אפשר לקרוא את בעל הטור סטיב אאוטינג, שכותב מדוע סיקור החדשות בעולם בכלל, ובאתרי האינטרנט החדשותיים בפרט, עתיד להשתנות עם כניסת המכשירים הללו לשוק.

(2003 © לתגובות לחצו כאן)

Both comments and trackbacks are currently closed.
