קיק ופיפ

 

 

אבל על חוף ירדן, כמו מאומה לא קרה. היום הושק מיזם שאפתני משעמם-תחת בשם KIK, שיעביר, תחזיקו חזק, טלוויזיה באינטרנט לבני הדור הצעיר המגניבים (מאחר ושליש מהם ממילא לא מבינים מהחיים שלהם, אולי יש קהל יעד). אני חושש שגם בשיא ימי הטירלול של הבועה לא נראה מיזם כה מיושן לזמנו ולעצמו. הם באמת מאמינים שמספיק בני תשחורת (מ"יוסי השולת" וצפונה) יוותרו על רוחב הפס שלהם להורדת סרטים בקאזה כדי לראות – תחזיקו חזק – כמה "טאלנטים" שמשעממים אפילו את עצמם, אבל בחלון נגן המדיה של חלונות במקום בערוץ 10?

 

שיואו, כמה יצאה כרמן אלקטרה במשאל? עמוד הבית הכושל של KIK

 

כל כך עצוב. עד שכבר נכנס כסף לשוק התוכן באינטרנט, ועוד תוכן לפס רחב, הוא נראה ככה. ללא מחשבה, ללא הבנה של המדיה, אבל עם פרסומות של המותג הכי זקן אשמאי שמשחק אותה צעיר, Esc. השאלון השובבי שלהם (תלכו למיטה עם פאמלה אנדרסון או כרמן אלקטרה?) הוא יותר בציר 1998 מאשר מוניקה לווינסקי, והצהרות היזמים נשמעות הכי טרום טראומת בועה שאפשר. תגידו, אתם בטוחים שזה לא איזה מקלט מס מתוחכם? כי בתור מוצר, הקיק הזה די קקה.

 

לעובדי KIK היקרים: ביום שתראו את המנהלים נעלמים לשעות ארוכות וחוזרים עצבניים להסתגר בחדר הישיבות, תתחילו להפיץ קורות חיים. אני משוכנע שכולכם מוכשרים אש, אבל המוצר שלכם כה לא שייך למדיום בו הוא נמצא, וכה לא למד מנסיונם של אחרים, שתרשו לי להיות סקפטי. מילא סקפטי, הרשו לי ללוות אתכם מעכשיו, מימי האופוריה ועד סגירת השאלטר האחרונה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גילעד  On 8 ביולי 2003 at 17:00

    וואלה הקדמת אותי בכמה דקות. רציתי לכתוב על הפלא החדש הזה – טלוויזיה שנראית כמו שידור רדיו, שרואים באינטרנט ואפשר גם לקלוט בסלולרי. וכפי ששאלה רוני: תזכיר לי מה השנה? יש למישהו איזו חברת דוט.קום שמחפשת השקעה?

    או במילה אחת סיט.קום.

  • Noa D.  On 8 ביולי 2003 at 17:53

    זה ממש ממש עכשיו רץ ברקע, ואני עדיין לא בטוחה שהבנתי. אני (אוי, הרגע הפרחה שיושבת שם קיבלה אורחת בצווחות "הנה היא באה! כוסית! כוסית!" אבוי) באמת רואה אולפן רדיו מצולם? זה העניין? העניין של מיזם הטלויזיה החדש באינטרנט הוא למעשה אולפן רדיו? ("תסתום! תסתום!" היא צווחת שם ברקע. רגע, ככל שאני סופגת את זה יותר אני מתחילה להאמין שיש בהחלט סיכוי שבני 14 חרמנים יהפכו את זה ללהיט)

  • גיל  On 8 ביולי 2003 at 23:23

    שיו.

  • רני  On 9 ביולי 2003 at 17:51

    רדיו בעם של אינדימדיה נותן בראש לכל החברה האלה. בלי תקציב ובלי טאלנטים (איזה מילה מגעילה שנכנסה לשפה) – רדיו אלטרנטיווי שהלוואי והמדיה האינטרנטית היתה לומדת ממנו משהו.

    http://indymedia.org.il/radio

  • ערן מחלו  On 11 ביולי 2003 at 22:48

    אהבתי!

  • ערן מחלו  On 11 ביולי 2003 at 22:48

    את הכתבה, לא את האתר…

  • מתיתיהו אחר  On 14 ביולי 2003 at 19:11

    איזה ערוץ מקסים, אפשר לראות בחרא רזולוציה תוכניות ללא סינק, למה אני לא חשבתי על זה קודם?
    אבל למה להיות כל כך שלילי, אולי הם ישתפרו עם הזמן…. ואולי לא.

כתיבת תגובה

