כמה סמוי הוא פרסום סמוי שמצהיר על כך בריש גלי? נראה שבעידן המטורלל הנוכחי, הדרישה המקדמית לפרסום סמוי היא שיהיה גלוי לעין, ולא סתם, אלא מוצהר וברור ככל האפשר. כבר היה ספר שבו הופיע תכשיט של בולגארי, ועכשיו זה: בפרק חדש של "סקס והעיר הגדולה" הופיעה הפרסומת הזו, הכוללת את החבר התורן של סמנתה, בהשתלה דיגיטלית על שלט בטיימס סקוור. הבנות גם שותות במרץ את קוקטייל ה"אבסולוט כוסון" לאורך הפרק (ואתם יכולים לנחש מה ואיך סמנתה שותה). הפרסומת הוכנה במיוחד לסדרה, ועכשיו, שבועיים אחרי הופעתה, שחררה אבסולוט מרשם לקוקטייל שהופיע בסדרה (משהו מגעיל עם וודקה ווניל, עוד עלול תפוס כמו הקוסמופוליטן) – וכמובן, את הפרסומת הזו, שתופיע במגזינים בזמן הקרוב.
הופעת מכשירים כמו ה-Tivo, ובכלל האפשרות של הקהל הרחב להתנתק מהפרסומות, שלא לדבר על לוחות המשדרים שמימן / CBS / כל רשת אחרת מכינים לו, גורמת לענף הפרסום להיות יצירתי, סליחה, קריאטיבי, יותר מתמיד. ומה הצעד הבא? |
(מעוניינים לעשות את הצעד הבא? נגיד, הצבת המותג שלכם כמילה המופיעה כחלק מהתכנים בבלוג זה? תנאים טובים, באחריות, ולי זה עולה יותר)
תגובות
מאוד מעניין הסיפור הזה שלך, כי וודקה מכילה המון אלכוהול גם מהזן המוחלט (=ABSOLUTE) בלי קשר למיקום של הבקבוק (שהוא בין הרגליים של הדוגמן), ואם הוודקא קפואה, אז בטח טוב שהיא מסתירה מה שהיא מסתירה (את איבר המין של הדוגמן, כי הוא בטח התכווץ מהקור).
תודה.
עם עיתון "הצופה"?
לא שכחנו :-)
גדי, תמונה כזו יכולה להציל יום עבודה.
עשית פה שמח!
ואני כמעט בטוחה שאינני טועה, גדי שמשון שלנו הוא אותו אחד שכותב את יומניה הפיקטיבים של המותג מעורר התגובות "רוני שוסטר" באתר "וואלה"
כמה נחמד
.
אלכוהול?
הבקבוק היה צריך להצביע כלפי מטה.
תגיד, יש לך אפשרות לראות כמה דאונלואודים עשו לתמונה מאצלך?
הדבר הזה יכול לפרסם מה שבא לו, איפה שבא לו, איך שבא לו, ועם כל הכבוד לביקורת הקפיטליזם, פייט קלאב וחרושת התרבות – נאורות והונאת ההמונים, איזה כוסון!!!!!!