וואלה

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תומר ליכטש  On 1 בספטמבר 2003 at 21:02

    אני אוהב את הסיפורים של אבי. הם מאוד מצחיקים אותי. בכלל, למרות הפיזור האינסופי שלו, אבי הוא מספר סיפורים אדיר. יש לו את התנופה הסיפורית. אתמול הוא סיפר לי סיפור שמאוד אהבתי ובשעה שהקשבתי לו חשבתי לעצמי: מה היה קורה לו הייתה המלה "וואלה", כדרך שאתה מציג אותה פה, כלומר ה"וואלה" בצורתה הזחוחה, ה"וואלה"+{ריק}, מה היה קורה אילו המלה הזו הייתה מופיעה מוקדם יותר בזמן, במקום בו אבי התחיל לספר סיפורים.

    אתה רשאי להשמיד את התגובה הזו כדרך שהשמדת את תגובותי האחרות.

  • אלכסנדר  On 1 בספטמבר 2003 at 21:04

    http://www.walla.co.il

  • אלכסנדר  On 1 בספטמבר 2003 at 21:08

    תגובה זו אינה ניתנת למחיקה. גם אם מוחקים את כל הפוסט.

  • גדי  On 1 בספטמבר 2003 at 21:46

    לגבי הלינק המינימליסטי: הקטע של צבי גיל ריגש אותי. אני זוכר את ביקור סאדאת בארץ. כשהוא המריא חזרה ראינו מהחלון את המטוס בליווי ארבעה כפירים ואת אותה תמונה בטלוויזיה. בטלוויזיה היה יותר מעניין. הוא צודק בתמיהתו, ולא התכוונתי למה שאולי התרמז מכך בתגובתך. אז הנה תיקנתי.

    לגבי מחיקות התגובות שלכם: צר לי, אבל באתר הקטן שלי ברשת אין לי כוח ליותר מדי "איזה כיף יש לנו קהילה לכתוב בה". אני, כידוע, עושה את זה מספיק לבד. שברתם איזה שיא, לטעמי, והדאחקה הידידותית שלכם הפכה לקוץ בתחת שזיהם כמה פוסטים נאים פה באתר. צחוק צחוק, יש לכם בלוגים משלכם לכתוב בהם. אתה התלוננת על מחיקת התגובות האלימה. ובכן, התגובות שלכם הינן אלימות לא פחות.

  • וואליה  On 1 בספטמבר 2003 at 21:52

    כן, אני מבינה, אמנם חופש עכשיו וייתכן שאתה וחבריך מרגישים בחסרונה של אווירת הקמפוס, אולם – במסגרת התגובות למאמרים שכותבי רשימות טורחים ליצור, לא נעים לא לעין, לא לרצף הקריאה ולא לחווית הגלישה באתר כולו להיתקל בדאחקות הפנימיות והטרחניות שלכם.
    מה שגדי עשה זה בסך הכל אקט נאצל, שבעגה המוניציפלית נקרא דוגי-באג. הוא ניקה את הגללים שהשארתם באתר. פחות בשביל עצמו (שהרי מספר התגובות שלו ירד פלאים), אלא יותר בשביל הקורא. כן, יש פה גם קוראים חוץ ממך ומההוא.

  • מובטלת  On 1 בספטמבר 2003 at 21:58

    לא הפסקתי לצחוק

  • בוריסית  On 1 בספטמבר 2003 at 22:03

    כמדומתני, גדי התפטר מוואלה, אבל תמשיכי לצחוק

    החיוך מחמיא, בדרך כלל, לאנשים כעורים ולדבות מובטלות

  • אלכסנדר  On 2 בספטמבר 2003 at 0:04

    לגדי: תודה על ההבהרה. במבט ראשון, וגם שני, נראה היה שאתה לועג לצבי גיל. כאמור, תודה על ההבהרה. אם התגובות שלי ושל תומר (אגב, כל אחד בנפרד) עוררו אותך לכתוב אותה, דיינו. ובעניין שיאים: לטעמי, איך לומר זאת בעדינות, שלושה פוסטים בשלוש שעות זה גם שיא בפני עצמו.

    לוואליה: נסה/י פנג שואי. אמנם נשמע כמו נביחה. אבל זה לא.

  • לוליטה  On 2 בספטמבר 2003 at 0:35

    כל כך קיוויתי שתגרת השיכורים הזאת תתפתח לאיזה אירוע דקירה מדמם, והנה עכשיו פתאום חזרתם כמו שפנים למאורת העדינות המעושה שלכם. אתם גברים אתם?

  • מעריץ שבור לב  On 2 בספטמבר 2003 at 1:26

    שלושה פוסטים בשלוש שעות זה יותר מדי? וזה עוד בעדינות? רוצה להיזכר איך התחלת ברשימות, עד שצריך היה לקרוא אותך לסדר? וזה עוד בעדינות אני אומר.
    לא, כי הכי חשוב זה להיות עדין.

  • אלכסנדר  On 2 בספטמבר 2003 at 2:17

    עכשיו בוא תזכיר לכולם מה היה כתוב בפוסטים האלה. כמה מילים היו בפוסטים, בנפרד ויחדיו, שכן אוחדו הפוסטים, מיד אוחדו. ואיך היית יודע שאוחדו, אם לא הייתי כותב על זה? ואחרי שתספור מילים, מעריץ, שבור לב שכמותך, אולי גם תסיר את המסכה מעל פניך. שנראה למי שברנו ככה בעדינות את הלב. אני ממתין.

  • נקבת אלפא  On 2 בספטמבר 2003 at 2:37

    זה שאתם מתקוטטים ככה זה בגלל שיש פחות מדי בנות באתר.

    שלא תגידו שלא אמרתי.

  • מעריץ שבור לב  On 2 בספטמבר 2003 at 5:19

    לחשוב שאתה בהכרח מכיר את כל המעריצים שבורי הלב שלך. האם שמי יעזור לך? או אולי שברירים מלבי?
    אני מקווה שלמרות תגובתי הכעוסה הקודמת ותגובתך הנזעמת הקודמת, ברור לך שיש הבדל בין מספר הפוסטים לשעה שאדם כותב באתרו האישי, לבין מספר הפוסטים לשעה שאדם כותב כתגובות באתרים של אחרים.
    גדי צודק. דרכתם, בהרכבים כאלו ואחרים, בחוסר רגישות על כמה פוסטים שברור שהיו חשובים ברמה זו או אחרת למי שכתב אותם, וקילקלתם בלי רשות כאחרון ילדי Ynet (אם כי מן הסתם אתם מתנסחים טוב יותר, ולא אומרים כלום על סמולנים). קבל את זה כמו שזה והפעל שיקול דעת. לפעמים זה נראה כאילו אתה אפילו לא קורא את הפוסטים שתחתיהם את מגיב.

  • רוני  On 2 בספטמבר 2003 at 9:18

    כל האלימות הזו.
    גדי, לטעמי הלא נחשב הפוסט הספציפי הזה היה צריך להיות אייטם ברשימת הלינקים בצד, קישורים חמים (איזו דרך יוצית להגיד לינקים חדשים, אבל היי, אני גם לא מומחית גדולה לחווית משתמש)
    כמובן שזה האתר שלך וזכותך לעשות את זה כמו שאתה רוצה.
    והמאמר של צבי גיל אכן מאיר עיניים. תודה על ההפניה.

  • אלכסנדר  On 2 בספטמבר 2003 at 9:42

    תמיד קורא את הפוסטים שתחתיהם אני מגיב.
    כולל הפוסט הזה.

  • מעריץ שבור לב  On 2 בספטמבר 2003 at 10:12

    טוב.

  • נמלה עצלה  On 2 בספטמבר 2003 at 13:08

    מה אומרות לך, אלכסנדר, השורות הבאות?

    פורסם ב 9 ביוני 2003 01:50

    פורסם ב 9 ביוני 2003 11:15

    פורסם ב 9 ביוני 2003 11:16

    פורסם ב 9 ביוני 2003 22:13

    פורסם ב 9 ביוני 2003 23:34

    כאב הראש הרגעי של לעשות קופי-פייסט מהאתר שלך היה שווה ולו רק כדי להביט בתאריכי הפרסומים שלך מקובצים במקשה אחת. אז מה, פתאום התגובה שענית, שנורא ניסתה להיות עוקצנית כזאת כאילו, נראית מעט מגוחכת, לא?

    אגב, אם כבר עסקינן בתגובה שלך לגדי, אז זה היה נורא יפה המתחת לחגורה על קצב הפוסטים, והמלמולים הדהויים על פנג-שואי ממש עשו את העבודה, אבל שים לב שבאותה סלקטיביות זחוחה (בה התעלמת מתכיפות העלאת הפוסטים לרשימות אצלך באתר, שהיא שיא ששובר בהליכה את שיאו של גדי), גם התעלמת ממה שאמרו לך פה – שההומור הפנימי הזה עם כל מיני ליכטשות ממש מפריע.
    החזרת לכולם תגובה עוינת מהמותן, מחיאות כפיים מהאולפן, אבל שוב – זה מפריע.

  • אלכסנדר  On 2 בספטמבר 2003 at 14:04

    9 ביוני זה יומיים אחרי שהתחלתי לפרסם ברשימות.
    כשהאתר שלי היה ריק. מילאתי אותו בתכנים,
    ובהחלט עשיתי אז לא מעט טעויות. אלא
    בשברשימות היו אז הרבה פחות כותבים מעכשיו. הרבה פחות. תעשי עוד מחקר, נסי לגלות מה היה הקצב של השינויים בחלון העדכונים אז. נדמה לי שאת מבינה היטב למה אני מתכוון. וכן, עדיין לא רואה בדוגמה שלך שלושה פוסטים בשלוש שעות.

    ההומור מפריע? למה בדיוק הוא מפריע? יש פה פוסט שלא כתוב בו כלום. כלום.
    פוסט שהובן בהתחלה על ידי – ואולי על ידי אחרים – כלעג טהור.
    יש כאן רק תגובות. יש בו הפנייה לרשימה שהתפרסמה שעתיים לפני פרסום הפוסט הזה. שעתיים. אם בכל פעם שברצוני לומר "וואלה" על איזה פוסט שאני קורא ברשימות הייתי מפרסם פוסט אצלי באתר – מעניין מה אז היית אומרת.
    כאמור,
    רק תגובות – שגם הן לא היו אם לא הייתי מגיב.
    ככה זה בפוסטים מינמליסטיים – אגב, גם אצלי – הם מתבססים על הדינמיקה של המגיבים. וכאן לא הייתה נוצרת שום דינמיקה, אלמלא היה לי לפחות את האומץ
    להגיב בשמי. ולא להסתתר מאחורי כינויים. כמובן, אז לא היית נאלצת לנבור בארכיון שלי. אגב, מאובק שם?

  • מעריץ שבור לב  On 2 בספטמבר 2003 at 19:09

    נמנעתי מלעשות קופי-פייסט כמו הנמלה מכיוון שאני לא חושב שזה העניין. התייחסותי לעניין קצב הפוסטים בהתחלה היתה סטייה מהעיקר, ולכן השתדלתי (ואני מקווה שהובנתי) להחזיר את הדיון לעיקר.

    במקרה של הפוסט הספציפי הזה (ואצלי, אגב, הוא לא נתפש כלעג) אכן אין פגיעה ממשית. מצד שני, תגובותיכם, באופן חריג יחסית, היו קשורות מאוד לפוסט והביקורת בהחלט לגיטימית. תגובת העלבון של ליכטש והתגובה הקצרה שלך הציתו את הנושא.
    אבל היו הרבה מאוד פוסטים אחרים, אצל אחרים, מלאי תוכן ועניין, שהתגובות שלכם שברו בהם איזון עדין.
    האחרון היה הפוסט של גדי שבו התגובות שלכם נמחקו.

    הייתי רוצה להאמין שדווקא אתה, יותר מכולם, תהיה רגיש לאותו איזון עדין של טקסט. גם אם לפעמים בעיניך זה לא טקסט "חשוב".

  • אלכסנדר הסובייטי  On 2 בספטמבר 2003 at 19:46

    חלק מדבריך מקבל. כבר הערתי באחד הפוסטים אצלי שפה ושם הגזמנו. אגב, אם תספור את מספר הפוסטים שלהם התגובות "שלנו" תרמו לדיון, תרומה משמעותית אגב, תופתע. לטובה, כלומר. ובעיני, גם כל הטוק בק הזה יצא ממנו משהו לא רע בכלל…

  • מעריץ שבור לב  On 2 בספטמבר 2003 at 22:07

    אני שמח שהבנת. נראה לי שהלב שלי יתאחה קצת בקרוב.

  • מעריץ שבור לב  On 2 בספטמבר 2003 at 22:35

    אני מבין שכל שאלת ה-"כמה פוסטים בכמה שעות" קשור לכך שחלק מהאנשים קוראים את רשימות דרך הדף הראשי, ודרך רשימת הפוסטים האחרונים. אבל רשימות זה אוסף של אתרים אישיים שלא אמור להיות קשר מובן מאליו ביניהם. ויש מי, כמוני למשל, שאחרי דפדוף דרך העמוד הראשי בשלבים הראשונים, בחרתי את הפינות שאני אוהב ואני מבקר בהן ישירות (RSS היא מילת הקסם). רק לפעמים אני חוזר לבקר בדף הראשי לראות מה השתנה. לא חושב שהייתי בכלל נחשף למה שכתב צבי גיל. וגם לא סביר שהייתי מסתכל במשהו כמו "קישורים חמים". בקיצור, עבור מי שקורא את גדי דווקא, הפוסט הזה (ואולי היתה נדרשת מלכתחילה תוספת שלוש שורות ההסבר שהוא הוסיף בתשובה לך) היה נחוץ. והשאלה האמיתית היא האם המבנה של האתרים האישיים האלו צריך להתאים את עצמו ל"רשימות", או לצאת מנקודת הנחה שאכן מדובר באתר אישי וללנקק בשמחה כל הדרך אל האושר.

  • מריאואנה  On 3 בספטמבר 2003 at 0:43

    להפנות מפוסט אחד לפוסט אחר, בלי להוסיף עליו אפילו מילה הגונה אחת, או מילה פחות הגונה. זה לא אמור להיות האתר שלך, גדי? מי שרוצה לקרוא את צבי גיל נכנס לאתר של צבי גיל, ממתי הפכת לאינדקס?

  • גדי  On 3 בספטמבר 2003 at 11:30

    הבאת לי רעיון לפוסט. ויהיו כמה ברצף בקרוב.

להשאיר תגובה

