קארין ארד, אבל בלי קרדיט (והופעה של פונץ')

 

דנה ראתה עב"מ? פונץ'

רק לפני כמה ימים הגרתי כמה דמעות תנין על המקום הלא הכי מכובד שהתדרדרתי אליו, והנה ההמשך: לכתבה של יפית פרץ במעריב-סגנון בנושא חזיות, צורפה בוקסת צד משועשעת שכתבתי. בעיתון זה יצא נאה ומחכים (נניח), אבל באינטרנט? פשוט שפכו את כל הטקסט, וכך, ללא קרדיט ובתחתית הכתבה של פרץ, ועם שורות שבורות שמראות שבמעריב-אינטרנט המוטיבציה עודה כשהיתה, תמצאו את הבוקסה. תהנו.

 

ואם כבר טרוניות על האני המסוקס שאני מדגמן לצרכי פרנסה, הרי שכמו בפוסט הקודם, גם היום נאזכר הופעה חיה של להקה עברית שווה. מדובר בפונץ', שהערב (רביעי) עורכת הופעה בתיאטרון תמונע. הכתובת היא רח' שונצינו 8 תל-אביב (אחרי הקזינו, הזונה השלישית ימינה), בשעה 22:30. הייתי ברוב ההופעות שלהם בתל אביב, ולרוב ורוב הזמן – מאוד נהניתי.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עופר לנדא  On 3 בספטמבר 2003 at 21:02

    הרגע קיבלתי וירוס באימייל הנושא את שמה וכתובתה…

    אני צריך להחשיב את זה ככבוד אישי או סתם משהו נגד האנושות?

  • אסף  On 4 בספטמבר 2003 at 5:31

    שלום גד (באמצע) כבר לא מנגן עם הלהקה, ובעצם ניגן איתה בהרכבה החדש רק למשך כמה הופעות בודדות.
    נכון להיום היחידים שנשארו מההרכב המקורי של פונץ' הם הסולן יוסי בבליקי והגיטריסט אלי שאולי.

  • רינת  On 4 בספטמבר 2003 at 9:02

    בועז כהן כן מופיע
    שימי בן לולו כן מופיע
    כך שבאמת – רק שלום גד הוא הבאג בתמונה

  • גדי  On 4 בספטמבר 2003 at 9:53

    התמונה הועברה לי על ידי שימי בבוקר הפרסום. כנראה שאין עדיין לפונץ' אחת עדכנית יותר.

  • דרור  On 4 בספטמבר 2003 at 18:01

    אני דווקא אוהב חזיות

  • השולמית  On 5 בספטמבר 2003 at 16:38

    הייתי בטוחה שאתה לא אמיתי.
    כלומר הייתי בטוחה שיש מישהו שכותב תחת שם העט המופרך גדי שמשון, עכשיו אני יודעת שאתה אמיתי.

  • אסף  On 6 בספטמבר 2003 at 18:45

    לא התכוונתי שבן-לולו ובועז כהן לא מופיעים עם הלהקה. ציון העובדה שמההרכב המקורי נשארו רק שניים היתה סתם פרט שהוספתי, בלי הקשר לעניין התמונה (שהאמת שהוא באמת לא כזה עניין).

להשאיר תגובה

