כמו בפאריס, בניו יורק

 

 

קראתי על זה פעם, לא זוכר איפה. יכול להיות שבהעיר? בכל מקרה, אתמול בלילה נתקלתי בהם, בנסיעה נינוחה אחר חצות לתוך העיר. ליד שדה דב הם הופיעו, מכיוון תחנת הכוח רידינג, ובלי לנסות להשתלב בתנועה פשוט כבשו את הכביש. לפחות שישים איש על רולרבליידס גלשו במורד אבן גבירול באמצע הלילה, כשהם משתדלים להתעלם מהרמזורים, מהמכוניות ומהאנשים שסביבם. לא ביחד הם גלשו, אלא בנחש ארוך שברווחים בין חוליותיו הצליחו כמה מכוניות להסתנן. למעטים מהם היו מחזירי אור, למעטים אחרים היו גלגלים שזהרו. הרוב פשוט גלשו, מיוזעים, עם תרמילים קטנים על הגב.

 

אני לא יודע מה הם לוקחים, אבל אני רוצה גם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מורן  On 17 בספטמבר 2003 at 18:06

    ממש מול הבימה, על שדרות בני ציון.
    רק צריך לדעת לעצור (שם נפלתי… תרתי משמע).

    אתה מוזמן.

  • גילעד  On 17 בספטמבר 2003 at 18:31

    כי אם לא (וסביר להניח שלא, כי גם אני ראיתי אותם בשבוע שעבר, ואחד כמעט נדרס בידי אוטובוס) אז סביר להניח שפרסום המועד המדויק כאן הוא לא ממש מעשה חכם.

    מצד שני, במשטרה לא קוראים את גדי. הוא לא הלמו.

  • מורן  On 17 בספטמבר 2003 at 19:02

    גלעד, לפני שאתה קורא לי משת"פית…
    זה מפורסם בTIME OUT כהתחלה, וגם כבר מתרחש חודשים רבים. אם למישהו "ברשויות" היה איכפת, היו מוסיפים עוד שבילי אופניים. יש כאן אמירה פוליטית כמובן – שיש להחזיר את העיר לתושבים, להפקיע אותה מידי המכוניות (ובהקשר הזה, בשישי האחרון של כל חודש – אותו דבר רק על אופניים, וגם לגמרי אחרת).

    ולגבי המוות המוקדם הצפוי להם – כל פגישה כזו מתחילה בהצהרה שהכל על אחריות המשתתף… זה די משעשע כשחושבים על זה, ועוד יותר, כששומעים את זה נאמר. כלומר -לגמרי תלוש. זה הרי כל כך כייף, בסיגנון: "אני מוכן למות עכשיו".

  • גילעד  On 17 בספטמבר 2003 at 19:06

    עם האמירה הפוליטית, אבל אני נזכר בסלוגן של הסנה ז"ל – "בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם".

    אם הייתי מוצא זוג רולרבליידסים שמוכן לשאת אותי, הייתי מצטרף (על המדרכה), אבל בכל מקרה שתהיה לכם מחאה נעימה (בלי ציניות, לשם שינוי). מהזמנים שבכל זאת עשיתי את זה זה זכור לי כחוויה מלאת בריזה.

  • אלכס  On 17 בספטמבר 2003 at 19:35

    החבר'ה האלה משתחלים בנינוחות בין גלגליהן של המוניות הצהובות. אין כל סיבה שגם בארץ הם לא יוכלו לנסוע בחופשיות, אך מחזיר אור וקסדה הם אמצעים בסיסיים.

  • דקלון  On 18 בספטמבר 2003 at 0:21

    נראים מאוד מלוכלכים.

  • נדב  On 18 בספטמבר 2003 at 4:23

    לפני כמה שנים
    הוא הגיע מולי
    נגד כיוון התנועה
    על גשר הביילי
    ליד אבן גבירול
    בחושך

  • shirbaby  On 18 בספטמבר 2003 at 9:33

    אנחנו לא מלוכלכים. כגולשת רולרבליידס ככלי תחבורה )כל יום יפו תל אביב וחזרה( אני ממש רוצה לנצל את המקום הזה ולבקש מכל אותם נהגים להפסיק עם ההערות האין סופייות, ולעדכן שאם היה אפשר לנסוע על המדרכה בצורה נורמלית אז היינו עושים את זה.
    אז למען קידום כלי התחבורה האלטרנטיבים )ככה קוראים לזה אני חושבת( אני מבקשת קצת הבנה. וכדי לכם לנסות זה בין הדברים היותר כייפים שאפשר לעשות עם הגוף לבד. ושווה להתאמץ ולעבור את השתיים -שלוש הנפילות הראשונות וללמוד איך לעצור.

  • חגית  On 18 בספטמבר 2003 at 14:09

    לפני כמה חודשים יצאתי בערך בחצות הלומת בירה מבטי פורד וכשהלכתי באלנבי לכיוון הים פתאום הגעתם מולי. נראתם נהדר וקינאתי שאני לא חלק מכם.

    זה היה איזה יום באמצע השבוע, נדמה לי רביעי.

  • Rogatka  On 20 בספטמבר 2003 at 23:34

    להצטרף אליי בשעות הבוקר המוקדמות (05:30 ואילך), רצוי ביום שבת, בחניון הענק של "איקיאה" שמשום מה הרמקולים בו מופעלים גם בשבת, לחווית רולר של שכרון חושים.
    רק קרח חסר שם במגרש.

  • כפיר עזר  On 8 באוקטובר 2003 at 1:34

    שלום! אני בן 22 ולפני חודשיים היתה הפעם הראשונה שנסעתי על רולר והתאהבתי בטרוף. אחרי 3 ימים קניתי רולר ואני עכשיו כמעט כל יום נוסע בו כמעט לכל מקום. בדרך כלל אני נוסע באלנבי במדרכה כי באמת לפחות שם המדרכה מספיק טובה גם לנסיעה על רולר. אבל הפעם אין שהגעתי לאלנבי
    נוסעי הרולר הקבועים של יום שלישי נסעו בכביש ופשוט פינו לי נתיב וממש פינו לי מסלול מלאנבי עד לבן יהודה לאיפה שהייתי צריך. זה היה פשוט כיף לנסוע איתם למרות שעקפו אותי בשניות אבל ממש ממש נהנתי! יבוא יום שאני ידע לנסוע קצת יותר מהר ואני יצטרף אליהם.

  • מארק  On 16 בדצמבר 2003 at 16:48

    דבר ראשון – זה מותאם לחלוטין עם המשטרה, ויש לנו אישור.
    שני – הקבוצה קיימת כבר מזה 2.5 שנים, ורק גדלה עם הזמן.
    שלישי – אנחנו לא מלוחלכים. :)
    רביעי – לכל המעוניין להצתרך – נפגשים בת"א ליד קיוסק הבימה, ליד הבימה, כל יום שלישי ב 22:00. יוצאים ב 22:30.

    – מארק :)

  • אליק בכבודו ובעצמו  On 24 בדצמבר 2003 at 15:24

    שלום לגדי ולכולם.
    מרק העביר לי לינק לכאן ואשמח להגיב ולהסביר.
    אני היוזם, המייסד והמנהיג של חבורת הרולרס של ת"א.
    זה התחיל לפני כשש שנים – עת הייתי טוב מספיק לצאת מהעיגול הקטן שניסלל לרולרס בפצ'ה. התחיל עם בודדים ובקיץ האחרון – 200. לא נעצור ב-1000. במקביל פשטה אותה תופעה בעולם. בפריס כל ליל שישי עשרים אלף דוהרים יחד בכבישים.
    מי שמודע לשבריריותה של האטמוספירה – 10 ק"מ גובה של חמצן לנשימה ושכבה פגועה ואוזלת של הגנה , מבין שככה אי אפשר להמשיך! חייייבים לעצור את נהר הרכב בערים הגדולות.
    ומערכת הסעת המונים יעילה וידידותית לסביבההיתה צריכה להיות כאן מזמן.
    אני מתכבד להיות מהראשונים שמחדירים לתודעת הציבור שהכביש לא רק למכוניות, ויש אפשרות לתנועה אחרת, לא מזהמת, וזה אפילו כיף וממלא אושר.
    אני מתנצל על אי הנוחות הנגרמת לנהגים ומקווה בסופו של דבר לראות גם אותם, את כולם, הולכים ברגל, באופניים, ברולרס, באים ברכבת ומתחטבים מנחת.
    תודה לערייה שמאפשרת את הפעילות, תודה לכל המשתתפים ותודה לגדי שפירגן ונתן במה.
    אליק מינץ.

  • אור הגיבור  On 24 בדצמבר 2003 at 18:01

    דקלון היקר.
    קוראים לך דק-לון כי אתה ממש דק?
    לי נראה שאתה ממש לא. כשאנשים עושים פעילות גופנית הם מזיעים.
    אני יודע שזה נשמע לך ממש מוזר אבל יש כאלה אנשים.
    אנשים שממש מזיזים את התחת ועוזרים לעצמם להיות בריאים וחטובים.
    כנראה שלא הכרת את מושג הזיעה עד היום כי ישבת לך באוטו על ישבנך המרופד בעודך בולס סופגנייה או משהו כזה, והכל כדי להגיע למרחק של 300 מטר.

    אני נמצא עם הקבוצה הנפלאה הזו כבר שנה וחצי.
    אנשים חייכנים, משכילים, מחושבים וסובלניים.
    הם לא עושים שטויות בכבישים, נזהרים בנסיעתם ותמיד משאירים דרך פנוייה לרכבים הממונעים.
    לפעמים מגיעים אנשים צעירים וחדשים שלא נשמעים להוראות אלו, אך מייד מעמידים אותם על טעותם והם ממשיכים בדרך הנכונה.

    קרה יותר מפעם שנהגים ניסו לפגוע ברוכבים, מרגיז אותי לקרוא הודעות כגון אלה שמעמידות אותנו באור רע.

    הכביש הוא לכולם, ולי יש שמונה גלגלים, לא רק ארבעה.

    יאללה, שיבנו כאן כבר רכבת תחתית, כך שישאר לנו עוד קצת מהכביש כדי להחליק.

    אור זהבי

  • כתום  On 20 באפריל 2004 at 22:33

    שזה רק עניין של שבועות ספורים שאני אגיע לדגום את העניין.
    מכל מה שקראתי פה – זה נשמע מעולה.

  • כתום  On 5 במאי 2004 at 1:33

    הייתי.
    היה מדהים.
    לא חשבתי שיהיה כל כך כיף, רק דברים טובים יש לי לומר על זה..

    וגם: הייתי בטוח שאני אהיה לפחות "ממוצע". בעוד שהסתבר שהיה לי מאד קשה, אף שאני דיי בכושר…

  • כתום  On 16 במאי 2004 at 23:39

    http://tar.hydepark.co.il

להשאיר תגובה

