שתי הפניות בנושא המדיה החדשה

 

הראשונה לכתבה של ענת באלינט בהארץ על הטלוויזיה האינטראקטיבית, השיטות להשיג הענות רגשית גבוהה יותר מהצופים והשאלות האתיות שהטלוויזיה הזו מעוררת. השניה לידיעה בוואלה מחשבים על המחטף שביצעה חברת וריסיין – מהיום, כשטועים בהקלדת שם האתר (תנסו לבד), לא מקבלים את עמוד השגיאה הרגיל, אלא עמוד חיפוש מיוחד שיצרה וריסיין.

 

השאלות הנוכחיות על סדר היום בשני סוגי המדיה מדגימים שוב שלמרות הכוח הכלכלי הגלום בה, הטלוויזיה האינטראקטיבית די מפגרת מבחינה אינטראקטיבית. מילולית. המקום המעניין יותר שבו מתרחש אותו Convergence בין הרשת והמחשבים לעולם הביתי הבידורי לא מגיע דרך הגופים המשדרים. זה עניין אחד להצביע לנינט בסלולרי (או בעתיד באמצעות השלט), ועניין אחר לגמרי  כשספריית המוסיקה שתשמע במערכת שלך בסלון, וספריית הסרטים שאתה רואה על הטלוויזיה שלך, כולם נמצאים במחשב שלך. או על האינטרנט. לא תלויים בהחלטות השיבוץ של טלעד, או מדיניות השיווק של הליקון. המהפכה בכלל לא נגמרה, היא פשוט עברה לסלון.

 

אני מקווה להביא לכאן בקרוב קטעים בנושא שכתבתי לאחרונה ב-Net מגזין.

.

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני ה.  On 19 בספטמבר 2003 at 15:59

    תכנית הטלוויזיה האולטימטיבית שתיקח את כולן בסיבוב – קרב גלדיאטורים. הצופים מחליטים מי יחיה ומי ימות על ידי הצבעה אינטראקטיבית.

    אפשר לשקול גם– החזרת עונש הסקילה (כל קליק = אבן בראש).

  • אור  On 19 בספטמבר 2003 at 19:59

    מה שלא הזכירו בכתבה של וואלה זה שהשינוי של וריסיין שבר מנועי אנטי-ספאם:

    http://tinyurl.com/nnkp

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: