שנה טובה לאורי אריאל, צבי הנדל ושאול מופז

 

שנה טובה לאורי אריאל, שחושב שנוסעי אל על ששומעים שהקברניט שלהם הוא אחד מטייסי המכתב צריכים לרדת מייד מהמטוס. מי ייתן ויצליחו השנה להעביר את תקציב גדר ההפרדה שאתה מעכב, בשם הציבור הזעיר שאתה מייצג.

שנה טובה גם לצבי הנדל, המציע לגנוז את ספריהם של אנשי הרוח שעתרו לבג"צ שיורה לחקור את הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר, בגלל שבדרך לחיסול טרוריסט הרגנו איזה תשעה ילדים וארבעה מבוגרים (לא ממש חפים מפשע, בכל זאת, ערבים).

 

אח, איזו שנה זו תהיה, אם היא מתחילה עם אמירות כאלה מרעננות, סתוויות, חדשניות, כמו נאד רטוב. למרות שאין לי בעיה עם זה שמפקדי מחבלים מתכווצים בכל פעם שהם שומעים מסוק עובר, ועל אף שלדעתי הסרבנים צריכים לשאת בכבוד כל עונש קרקוע שיוטל עליהם, הרי שלמקרה אמירות כאלו, המצטרפות  לשר הביטחון מופז שהסביר עד כמה הטייסים בוגדים ועלובים, בא לי פשוט לשלוח אותם לחפש מי ינענע אותם.

 

סליחה, אבל מי אתם בדיוק – הניזונים בכספי המיסים שלי – שתקבעו שאסור לומר, לשמוע ולקדם דעות המנוגדות לדעותיכם? מי אתם שתכתירו בתואר "בוגד" את הטייסים ותעוררו מסע התנכלות להם (טרם נצפו שלטים המציגים את הטייסים עם כאפייה, אבל בקצב הזה לכו תדעו)?

שתהיה לכם שנה טובה.

 

(שנה טובה שהגיעה במייל. אין לי מושג מי יצר אותה. נראה לי שהוא ישמח לעוד חשיפה)

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נמרוד ברנע  On 1 באוקטובר 2003 at 5:55

    !הלאה הכיבוש
    גדי – אני מקווה שנראה אותך בהפגנת השמאל הבאה

  • גדי  On 1 באוקטובר 2003 at 7:30

    נמרוד, לא נראה לי שיסתייע בזמן הקרוב. אני כבר יותר מעשור אפילו לא במילואים של ההפגנות.

  • רינת  On 1 באוקטובר 2003 at 11:10

    וצודק בכל האחוזים האפשריים.

  • פיגו  On 1 באוקטובר 2003 at 14:55

    היה לי די קשה להחליט מי מהם יותר פופוליסט מכוער, והחלטתי בסוף להעניק את התואר לכל השלושה, למרות שלהתבטאות של צבי הנדל יש ערך מוסף של כיעור מטריד במיוחד.

  • עופר לנדא  On 2 באוקטובר 2003 at 12:47

    לא מסכים במלה עם הסרבנים,
    אבל מסכים עם כל מלה בפוסט זה.

  • עמליה  On 4 באוקטובר 2003 at 7:45

    לא מסכימה עם דברי אורי אריאל
    לא מסכימה עם דברי "אנשי הרוח"
    לא מסכימה עם דברייך
    ובראש ובראשונה לא מסכימה עם דברי ה"מתחזים לטייסים"
    כאשר טייס לכאורה שטס פעם אחרונה לפני 30 שנה, וגם זה במטוס תובלה, מודיע היום שהוא "לא מוכן להפציץ אנשים חפים מפשע", אני באותו רגע מפסיקה להתייחס ברצינות לעניין. כל מה שיש לי לאמר בתגובה הוא: אתה (ה"טייס" ) לא תפציץ ואני לא אשיר באופרה, למה? כי משנינו אף אחד לא יבקש לעשות זאת.
    התגובות הנזעמות או המהללות את הטייסים ה"סרבנים" נשמעות מגוחכות כיוון שהן מופנות אל "רמאים ,זייפנים" ולא אל טייסים -סרבנים מפאת מצפון כזה או אחר.

  • לי מו באי  On 7 באוקטובר 2003 at 16:35

    כמה קל לתקוף את הימין הכי סהרורי… אלו שהם פארודיה של עצמם כבר כשהם משחררים את ההודעה לעיתונות

    ולעשות את זה ברשימות – אוווו, ממש צריך מפחיד איזה תגובות קשות נקבל פה, הא?

    אז עשינו כמה נקודות קלות, והוספנו עוד פוסט לבלוג…

    (אגב, לגבי הקשקוש על "ניזונים בכספי המסים שלי": אני מבין שאתה מוכן שהמיסים שלך יממנו רק חברי כנסת שתומכים בך?)

להשאיר תגובה

