תודה לדנקנר, ורדי, מרמרי וקיטל (וגם לברונפמן)

 

דני סימן, ראש לשכת העיתונות הממשלתית – זה הפקיד הממשלתי הממונה על הענקת תעודות עיתונאי – התקפל, כנראה, מדרישתו שהשב"כ יבדוק ויאשר מתן תעודות עיתונאי חדשות לעיתונאים. זה קרה ברגע שהאדונים הנכבדים ששמם הוזכר בכותרת, מתחרים נחושים בכל זמן אחר, אמרו לו בתבונה וברגישות שאין להם שום רצון לשתף פעולה עם מסדרי הרס"ר שהוא רוצה להעביר לנו. 

 

אין לי מושג איך מבטלים פה במנגנון העריכה את השוליים העדינים, האפור-אלגנטיים, הקונספציה לייק הללו. אז שיהיה עם מסגרת

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עופר לנדא  On 11 בנובמבר 2003 at 0:10

    מי מוסמך לשאת תעודה זו?

  • גילעד  On 11 בנובמבר 2003 at 0:27

    קופי פייסט, כמובן.

  • שוקי  On 11 בנובמבר 2003 at 0:30

    רציתי להביא כאן את תגובה מספר 5 מהידיעה בוואלה:
    "כנראה שלעיתונאים רבים יש משהו להסתיר מהשב"כ!
    רבים מהם מראיינים טרוריסטים פלשתינאים, אך מסרבים לחשוף את מיקומם לצה"ל ולשב"כ.

    אם העיתונאים באמת היו נאמנים למדינה, לא היה להם שום סיבה להתנגד לדרישות השב"כ לבצע בדיקת רקע ביטחונית אודותם.

    כנראה, שלרבים מהעיתונאים יש משהו להסתיר מכוחות הביטחון והציבור הישראלי…"

  • עופר לנדא  On 11 בנובמבר 2003 at 0:46

    אני בספק עם גדי יסכים בכזו קלות לתת לי "אסמכת-כותב-באינטרנט" ;-)

  • גילעד  On 11 בנובמבר 2003 at 1:06

    אני דווקא התייחסתי לתמונה. קוףי, כאילו?

  • שי  On 11 בנובמבר 2003 at 1:29

    רק מרצ מסתבר.

  • דורי  On 11 בנובמבר 2003 at 7:13

    לא עבר את המכרז הפנימי.
    מי הקומיסר הבא?

  • רחלי  On 11 בנובמבר 2003 at 9:52

    למה חיפוש על "שב"כ "בגוגל העברי לא מניב שום תוצאות?
    אם זו עובדה שנלעסה לעוס היטב בדיוניכם הפנימיים, אדונים, זה בכל זאת חדש לי ודי מקומם. ידוע לי היטב בטחון שדה מהו, אבל חסימה כזו היא מאד אלימה. יש לזה תקדים?

  • דנה  On 11 בנובמבר 2003 at 10:34

    הבוקר שלי השתפר פלאים למקרא הידיעה על הקפאת ההליכים הסטליניסטיים (שלדעתי, לא היו עוברים את מבחן בג"צ).

  • גילעד  On 11 בנובמבר 2003 at 11:07

    אני לא יודע אם השב"כ שם עליך עין באופן אישי ומתנקם, אבל בגוגל שלי (גם העברי) הוא מופיע בחיפושים רבים. מצד שני, פעם היתה לי תעודת עיתונאי (שהשימוש היחיד שעשיתי בה היה להשטיח באמצעותה ציפוי פלסטיק למסך ה-iPaq שלי).

  • עופר לנדא  On 11 בנובמבר 2003 at 11:55

    מאד יתכן שאני טועה, אבל אני חושד שזה מכיוון שהמנגנון של גוגל יוצא מנקודת ההנחה שהגרשיים משמשים לחיפוש של הביטוי המדויק שהקלדת…

  • גילעד  On 11 בנובמבר 2003 at 12:55

    גם החיפוש עם הגרשיים עובד. כמובן שהוא מוסיף תוצאות לא רלוונטיות, אבל לא מעלים את הרלוונטיות.

  • רחלי  On 11 בנובמבר 2003 at 12:58

    יצאתי גם פארשית וגם מתלהמת..לא טוב לפאסון.

    בדקתי שנית ועכשיו דווקא עבד..ממש עשה לי את היום. נשבעת לכם (האו פאת'טיק) שלפני שבוע זה לא עבד, גם בחיפוש על "שירות בטחון כללי".

    גילעד, לא הייתי שוללת על הסף את השערתך, "נו שב"כ פור יו!"

להשאיר תגובה

