ראוי לשאול את אורן הלמן, דובר רשות השידור

 

ידיעה ב-Ynet מספרת על כך שרשות השידור פסלה תשדירי רדיו שיועדו לפרסם את עיתוני סוף השבוע הקרוב, וכללו אזכורים לקיסר בראל הראשון. היתמם אורן הלמן, דובר רשות השידור: "לאור הפרובוקציה שניסו לבצע העיתונים הללו, ראוי לשאול את 'מעריב' ו'ידיעות אחרונות' האם הם היו נותנים לגופים מתחרים לתקוף, להשמיץ ולהשתלח בהם מעל גבי עיתוניהם?!".

 

הו, מלחי ההרחה. דחוף.

 

ההבדל העיקרי, מר דובר, הוא שהעיתונים הללו נמצאים בבעלות פרטית, בעוד העסק שאתה מדברר בחוצפה כזו, והמנוהל על ידי מה שנראה יותר ויותר כעבד כי ימלוך במובן שאף רס"ר בצה"ל לא הגיע אליו, העסק הזה נמצא בבעלות שלי.

 

לא שלי בלבד, כמובן. שלי ושל כל הציבור המשלם מיסים (ואפילו אלו שמתחמקים מאגרה). ואתה מבין, מר הלמן, ואם אנחנו כבר בדיבור של מאפיה של רס"רים בצבא, אני אקרא לך "דוברוס", לא איכפת לך, כן? אז אתה מבין, כבעלים (=בתור בעלים) של מקום העבודה שלך, אני מזכיר לך שתפקידך אינו מתמצה בהגנה על הקיסר בוקאסה מרוממה. עם כל הצער וההבנה לרצון הטבעי לעסות עם הלשון את הבוס הישיר שלך, הוא לא בעל הבית. השומרים שכאן ילוו את שניכם לאסוף את הדברים שלכם. ולא לגעת במחשב, כן? סיימתם את עבודכם כאן, לכו הביתה. בהצלחה בהמשך.

 

אבל אז, כמובן, התעוררתי. נכון שהעסק הזה כן שלי ושל אבא שלי (ושלכם ושל אבא שלכם), אבל הוא כבר מזמן הופקע מאיתנו. אז כל מה שנשאר זה לכתוב לאורן הלמן שהתירוץ שלו לא מחזיק מים. רק בנימוס, בבקשה. בכל זאת, קצת רחימאות יהודית על עובד שלכם שסרח.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • halemo  On 5 בדצמבר 2003 at 12:25

    העיתונים הגדולים מנסים להשמיץ אנשים ברשות השידור. מדוע שאנשים ברשות השידור יאשרו את התשדירים האלו?

    גם אני שונא את רשות השידור. אני אפילו מתעב אותם מאוד מאוד ומייחל ליום שהם יתמוטטו ויסגרו.

    אבל אני לא תמים לחשוב שרשות השידור תפרסם פרומו לכתבות משמיצות על עצמה בגלי האתר שלה…

  • טלי  On 5 בדצמבר 2003 at 16:35

    כל עוד אנחנו, לפחות על פי חוק, דמוקרטיה שמותר לכתוב ולקרא בה דברי ביקורת על אישי ציבור ומנגנונים ציבוריים (שרשות השידור היא מן הסתם אחד מהם)
    אני מציעה שנתמוך בביקורת כזו ולא נזהה אותה אוטומטית עם 'השמצה'.
    זה דבר ראשון.
    דבר שני – הקיסר בראל לא רק מדיח, הוא גם גורם להתפטרות של לא מעט אנשים(כמו רפיק חלבי) שמתייאשים, כנראה, מלשנות משהו. אני חושבת שהערוץ הראשון הוא עדיין ערוץ לאין ערוך רציני ומעמיק יותר בגישה שלו מערוץ 2 הקולני, הקצבי והרדוד. לי אישית יהיה חבל מאוד כשניוותר בלעדיו.

  • רחביה ברמן  On 6 בדצמבר 2003 at 7:40

    ההגיון שלך תקף לעסק פרטי. ההגיון הזה **אינו** תקף לעסק ממשלתי. על פי אותו הגיון, רשות השידור, המתופעלת על ידי הממשלה, תוכל לאסור על פרסומת שמכילה התייחסות לביקורת על הממשלה. אם מר בראל רוצה גם להגיע לעמדה שבה הוא יעניין מישהו די הצורך כדי שעיתונים יבקרו אותו, ומאידך גם להיות בעמדה שתאפשר לו לקחת את זה אישית ולצנזר – שיעבור לשוק הפרטי.

    יופי של ידיעה, גדי.

כתיבת תגובה

