מדור האינטרנט האינפורמטיבי ביותר

במסגרת האתר המתחדש של הקפטן (מברוק) רואה אור, שוב, אחת הפינות המשעממות בתולדות הרשת העברית (או העולמית) לדורותיה, זו הקרויה "בוא נביא את רשימת המועדפים של אנשים ידועים". זה היה כבר בגלגול הקודם של הקפטן, ונראה לי שכמעט בכל כלי תקשורת שעסק בנושא הרימו קטע דומה. זה פשוט, זה קל לביצוע, זה מלקק מעט לחשובים – וזה מעניין את התחת. כלומר, מעניין אתכם לדעת שח"כ גילה גמליאל חובבת קרנבלים וטיולים ואף גולשת לאתרים בתחום? מעניין אתכם? לכו לטיפול. דחוף.

לאן גולשת ח"כ גילה גמליאל? ולמי אכפת?

לפני שש שנים, גיל רימון ואני הרמנו בוואלה פרויקט דומה. רשימת המועדפים של איציק מרדכי (אז קראו לזה בוקמארקס) – אבל לא טרחנו לבקש אותה ממנו. אתם מבינים, יכול להיות שמרדכי באמת כלל את "כמעט בנות 18" ברשימה הפרטית שלו, אבל הוא לא היה אומר את זה לעיתון (אגב, מכל הקישורים ברשימה המקורית – זה היחידי שעדיין חי ופעיל ברשת. אני מאמין שהוא ישרוד גם את גילה גמליאל).

באותה הזדמנות הרמנו דאחקה נוספת על פינה ותיקה בקפטן – "תראו מה העכבר הביא" במסגרתה חיפשו הכתבים בגוגל מידע על סלבריטי או מושג, ותיעדו כמה זמן לקח להם למצוא את המידע. נראה שאין כמו המדור החדש ומשובב הנפש באתר הקפטן כדי להביא את הקטע שוב, כלשונו (לצערי וואלה הורידה מהרשת את כל הארכיון של "וואלה היום", וחבל. כמה וכמה כותבים מרשימות פרסמו שם בזמנו).  זה היה, כמובן, לפני פרשת ההטרדה המינית של כבוד השר.

(לקפטן: אוהבים אותך הרבה).

 

תראו מה שהאנלייזר הביא על… איציק מרדכי!

מאת א.ט.
בלעדי ל'וואלה היום' – ההאקר-על הישראלי, האנלייזר, ביצע חדירה למחשבו האישי של שר הביטחון. כל מה שהוא מצא, מקובץ הבוקמארקס ועד שיר האהבה לכוכי שיושמע בתוכנית הבאה של דן שילון

אחרי עשר שניות…
אני מעריץ את עזר ויצמן. אני מעריץ את איציק מרדכי. המחשב שלו היה בשבילי אתגר מיוחד – בכל זאת, שר הביטחון של מדינת ישראל. ואני רציתי להדליק משואה. פחות מעשר שניות לקח לי להרוג את המחשב, אולי בגלל שהתפקיד שלי בצבא זה להיות הש"ג של המחשב של איציק מרדכי. "Thunder Boogie" נמצא לידי. הוא מבטחון שדה, ומשגיח שלא אעשה שטויות. אבל כבשתי אותו גם כן. נתתי לו שם של האקר, והפכתי גם אותו לתלמיד שלי. עכשיו הוא מתאמן בלסגור את חלונות הפרסומת שקופצים באתרי הפורנו.

אחרי שלוש דקות…
האייקון "כוכי שלי" מוביל לדיסק הקשיח של המחשב. יש כמה ספריות, אבל לפני שאני נכנס אליהן, אני חייב להשאיר סימן שהייתי שם. אני כותב הודעה לצוות המחשב, שהאנלייזר ביקר. אני מחביא אותה, כדי שמחר בבוקר יהיה לי קשה למצוא אותה, וכמה טיפים כדי שאשפר את ההגנה. באתי לחזק ויצאתי מחוזק.

אחרי שמונה וחצי דקות…
מצאתי שיר שהוא כתב לכוכי עם הזמר המזרחי, האינדיאני והחב"דניק המפורסם, צ'מה ריי גולן, שמתארח בתכנית של דן שילון. מטרת ההופעה היא גיוס תרומות לבגדים חמים לחיילים בחורף.

(לשיר ב"דן שילון")
כוכי שלי, את שלי נערתי
ובכל פעם שאנו באירוע רשמי
ומישהו שואל אותי: "נו, מי הרמטכ"ל"?
אני אומר להם:
את הרמטכ"ל שלי.
כי את הרמטכ"ל שלי (לשיר יותר חזק פה, ולחבק את כוכי)

כוכי שלי, את שלי נערתי
בכל סוגיה או משבר מפלגתי
מי יעזור לי? רק את, אלא מי (לחבק אותה חזק עוד פעם)
כוכי, הרמטכ"ל הפרטי רק שלי (לחבק חזק את דן)

במקום לקחת את תמונתך בכל בוקר
איתי למשרד,
קהל: איתי למשרד

בחרתי בשאול, בשאול מופז,
שדומה לך בפרופיל,
כלומר מהצד
באמת שרק קצת (לנשק את כוכי על הלחי שלא תעלב)

(פזמון, לבקש מהקהל להצטרף בתנועות תקיפות כמו בפיקוד צפון)
כוכי שלי, את שלי נערתי
כוכי, הרמטכ"ל הפרטי רק שלי (ללחוש לשאול מופז באוזן)
(מחיאות כפיים סוערות, אני יוצא כלי כלי)

אחרי שבע עשרה דקות ופיצה…

מצאתי את קובץ הבוקמארקס במחשב של איציק מרדכי!

הדף שלי באתר משרד הביטחון
http://www.mod.gov.il/modh1/maabat/minis01.htm

נטקינג
http://www.netking.com

דנה אינטרנשיונל – כל הכבוד איך קוקסינל שלנו מנצח את כולם http://www.sexonline.cybercore.com/tg/rassta/Dana.htm

העמוד הרשמי של החתול של צ'לסי קלינטון (כוכי)
http://www.whitehouse.gov/WH/kids/html/home.html

האמנית הניו יורקית לידיה לאנץ' (איציק)
http://www.geocities.com/WestHollywood/5412/lydia.html

אתר יפה מאוד ל WWF (כוכי)
http://www.geocities.com/Colosseum/5281

בנות 18 פלוס – איזה יופי הילדות שלנו מתפתחות (איציק)
http://www.barleylegal.com

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גלעד  On 28 בינואר 2004 at 18:35

    אין לך במה להעסיק את המוח שלך? הוא לא חשוב לך?

  • רוני  On 28 בינואר 2004 at 19:04

    הוא הוא הארכיון של האינטרנט בישראל :)
    יש בזה משהו, גד, אבל אני תמיד קוראת את הרשימות המטומבלות הללו בכל זאת.

  • HB  On 28 בינואר 2004 at 22:04

    לא הגיע הזמן שיספידו כבר את הקפטן?
    נכון שבמאה שעברה הוא היה מספר אחת וגידל את כולנו על הבירכיים (תוך דחיפת וורטרס אורגינאל) אבל היום הוא רלוונטי כמו אבא אבן.

    האתר החדש הרי מעניין כמעט כמו הבוקמארקס של משה מהמכולת ורלוונטי לגולש המצוי כמו מנעול על העכבר כדי למנוע פריצות.
    בקיצור – חתיכת חרטא עלובה שנראית כמו משהו שתוכנן ע"י אנשים שכותבים על אינטרנט – אפס הבנה ותעוזה ומקסימום יומרה.
    יאללה, תנו לו כבר זריקת הרדמה או שתתחילו לחדש באמת.

    רמז – תנו פורמט בלוגי לכותבים, צאו מהראש המערכתי הסגור ותתחילו ליצור עניין – קחו אומץ או שתגמרו כמו מרמרי.
    ומה עם מדור תרבות דיגיטאלית? מה עם עניין מעבר לחדשות הגיק? הרשת זה לא רק ימי גליק.

    ושמישהו יסביר לי מה ההבדל בין "מועדפים" ל"מומלצים"?
    (סתם, אל תטרחו, שניהם מעניינים בערך כמו אודטה דנין)

    ממני,
    חובב קפטן שהתפכח

  • מזלג  On 29 בינואר 2004 at 15:39

    גדי, קצת מתחיל לשעמם הקטע הזה של "אני עשיתי את זה כבר לפני כמה שנים". הבנו, אתה חכם, גדול ומקורי וכולם מעתיקים ממך. עכשיו אפשר לקרוא משהו חדש אצלך או שזה תמיד יהיה קישור לאיזה קטע ארכיוני מ-96'? כמה פעמים עוד נצטרך להתרפק על תהילת העבר שלך?

  • גדי  On 29 בינואר 2004 at 17:12

    שו נצטרך? אתה לא צריך כלום.

  • -=נשמה אבודה=-  On 30 בינואר 2004 at 5:09

    דווקא אותי נורא מעניין מה יש במועדפים שלה, והייתי גם שמח לשכב איתה.

כתיבת תגובה

