חארות, הסרבנים האלו

מתוך ידיעה שהופיעה לא מזמן ב-Ynet, מאת אפרת וייס:

"בעקבות הפגנת הסרבנים שהתקיימה היום בציר כיסופים ובמסוף קרני, אומרים בארגון נפגעי הטרור כי "בשעה שחיילינו נלחמים הסרבנים מחבלים במאמץ המלחמתי. לדבריהם, "קיימנו את הפעולה היבשתית בעזה בעוד שהסרבנים גורמים לביטול פעולות אוויריות. מה הם רוצים, שנשב באפס מעשה?"

כמה הערות שקשה לי להאמין שהכתבת לא מודעת להן: אין דבר כזה ארגון נפגעי הטרור ללא מרכאות. מדובר בתנועת ימין קיצוני, שעם השם הזה מצליחה להגיע לכל מני מקומות ולהצטייר כמו היתה מייצגת את כלל נפגעי הטרור באשר הם. מעבר לכך, יש לפחות נער פלשתיני אחד הרוג בן 13 שיכול להעיד שהפעולות האוויריות לא נפסקו. עם כל הזעם שמעוררים הסרבנים, ואני מתנגד לסרבנות, הרי שדווקא ידיעות חדשותיות קטנות כמו הידיעה הזו הן לא רק עיתונות מחופפת, הן הסתה. לו אני במקום העורך, ואני לא, ידיעה כזו היתה משתנה באופן שהיה נאמר בה כי "ארגון פעילי הימין "ארגון נפגעי הטרור" אומר כי…".

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ישראל  On 12 במאי 2004 at 16:32

    האם יש קשר משפחתי בין וייס לוייס? לא לשבח אני מתכוון.

  • בבון  On 12 במאי 2004 at 17:25

    "אם בכל זאת היית העורך, היית גם משנה את "פעיל/ת השלום" ל"פעיל/ת השמאל הקיצוני"?

  • איילי  On 12 במאי 2004 at 19:10

    באמת כל הכבוד להם
    אני חולק על הבלוגר בעניין הזה
    רק הזמן יוכיח את צעדיהם האמיצים

  • Rogatka  On 13 במאי 2004 at 11:03

    ויש כבוד, נער פלסטיני בן 13, במצב הרוג, לא יכול להעיד שהפעולות האוויריות לא נפסקו.
    אולי בסיאנס.

  • מריאואנה  On 14 במאי 2004 at 2:22

    בנטיות הנפגעות פעולות טרור שלה. אם כי עיתונאים חיים לפעמים בעולם שבו כולם מבינים למה הם מתכוונים.

  • יובל  On 14 במאי 2004 at 22:38

    מצד שני יש גם את "פורום המשפחות השכולות", שעם כל התמיכה שלי בו, עדיין מטעה בשמו…

להשאיר תגובה

