החבר'ה בגרפיקה מתבקשים להפסיק להוריד תמונות מהרשת

דבירסקי, רוכב אופניים מסור, הפנה אותי להודעת פורום שהתפרסמה בתפוז. מסתבר שבמדור הספורט של ידיעות אחרונות, בלוגו המוקדש למשחקים האולימפיים באתונה, מתפרסמת תמונתה של רוכבת האופניים שרון בן מאיר, שנהרגה לפני כמה חודשים בתאונה טראגית עם משאית.

מהתכתבות דואר אלקטרוני עם מיקי בר אור, איש אופניים נלהב והצלם המקורי של התמונה, עולה שאת התמונה עצמה הוא שלח לבן מאיר אחרי אירוע אופניים בדרייב אין. בן מאיר שמה את התמונה בכרטיס האישי שלה בתפוז אנשים. כאשר אירעה התאונה, לקחו בידיעות את התמונה מהאתר ופרסמו בעיתון. לדברי בר אור הוא פנה לידיעות אחרונות והם התנצלו על הנסיבות המצערות ופרסמו אותה למחרת עם קרדיט.

אתמול (שני) עוד התפרסמה התמונה הצרובה כחלק מהלוגו של מדור האולימפיאדה. היום כבר לא. בפורום, אמר מיקי בר אור כי "הנושא נסגר לשביעות רצון הצדדים". אנשי NRG מעריב פנו לספורט ידיעות וקיבלו את ה"אין תגובה" המסורתי.

 

התמונה המקורית של שרון בן מאיר. צילום: מיקי בר אור

 

הלוגו בספורט ידיעות. אתמול

 

הלוגו בספורט ידיעות. היום

עמוד לזכרה של שרון בן מאיר

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אני  On 30 באוקטובר 2004 at 13:19

    לפעמים באופן הכי לא צפוי אנחנו מקבלים חדשות.
    לפעמים החדשות מגיעות ממקור לא צפוי כמעיין מסר מהיקום כי הגיע זמן לדעת.
    ככה שמעתי על מותך, בלי הכנה מוקדמת (מה לא יכולת להתקשר ולהודיע:)
    הכאב היה כל כך חד שחשבתי שאני מאבדת את ההכרה ופתאום הוצפתי בזכרונות מתוקים בזכרונות רחוקים ועכשיו כל שנשאר זה זכרון.אני לא חושבת שיש מספיק מילים בשפה העברית בכדי לתאר אותך כאדם, אבל כלש אני יכולה להגיד לך זה תודה שהיית חלק מחיי, שהראת לי עוד ושלימדת אותי לאהוב.
    יהי זכרך ברוך.

כתיבת תגובה

