אני לא זוכר פעם אחת

אני לא זוכר פעם אחת בה שמעתי את דובר גוש קטיף, ערן שטרנברג, מדבר לאומה בלי שחשתי צורך להקיא. גם כשהיו לו (אני לא זוכר בדיוק, אבל באמת שהיו) אמירות שיכולתי להסכים איתן, הוא תמיד ליווה את זה בצדקנות, בהתחסדות, באלימות כבושה שמבצבצת מכל עיקום שפתיים ובכמות מסחרית מהאותם ויצים ושטיקים מוכרים לעייפה של לוחמי הדמוקרטיה העממיים עם הצבע הכתום.

זו שאלה של דעה וטעם, כמובן, ולא הייתי מטריח אתכם בקשר אליה, אלמלא עולה השאלה: מילא לפני הפינוי, לא היתה ברירה אלא לשמוע את הדמגוג בפרוטה הזה. אבל עכשיו? דובר של מה הוא? ואם כבר אנחנו מבקשים בירור, אפשר לתהות האם ה"אזהרה" של שטרנברג אינה בעצם משאלה. יותר מדי התלהבות יש באזהרות שלו. אני מקווה שכמו אזהרותיו לפני ההתנתקות, גם אלו יתבררו כלא רציניות.

חדשות NRG – "עכשיו גם הר הבית בסכנה"

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ביג בירד  On 12 בספטמבר 2005 at 12:46

    אתה לא משתין על העץ הנכון, שמשון. הבעייה היא לא עם שטרנברג, כי אחד כמוהו רוצה להיות פוליטיקאי כשיהיה גדול והוא מדבר עכשיו כדי להיות סלבריטי ולהקל על עצמו את הכניסה לכנסת מהמפד"ל, האיחוד הלאומי או כל מפלגה אחרת שיצטרף אליה.

    כרגיל, התקשורת (מעריב, במקרה הזה) לוקחת את הטיפוסים היותר הזויים ומוקצנים ומעבירה את המסר כאילו הם מייצגים איזה זרם מרכזי. עוד אחד שמותח את הגבולות ומסית לפגוע במקומות הקדושים לאיסלם הוא מבחינתם סיפור טוב ותו לא. כמו שאתה יודע טוב מאוד, אין כאן שום עורך שחושב מעבר לכותרת של מחר בבוקר.

  • מיקי  On 12 בספטמבר 2005 at 14:08

    בדיוק מהסיבה שהגיגך אמורים לתפוס מקום כל שהוא בתקשורת הישראלית.

    שלא תבין לא נכון, אני נהנה לקרוא את הגיגך גם אם לא תמיד אני מסכים אתך.
    אך לוגית אין לטיעונך שום צידוק יותר מטיעוניו של
    ערן

כתיבת תגובה

