העובד הוא המדיום

מתוך NRG:

העובד הוא המדיום

תנובה מאלצת את עובדיה להשמיע את הג'ינגל של המשקה SHOCK כרינגטון. איפה ההסתדרות?

כאילו שאנו לא אוהבים מספיק את החברות הסלולריות. באיזה עולם חיים האנשים האלה? מאיזה מקום שהשמש לא זורחת בו הגיע הרעיון לאנשי השיווק של תנובה? התשובה: כי זה אפשרי, וכי העובדים במקום נמוך יותר מהצרכנים – שגם הם לא בראש מעיניהם. אבל תרגילים כאלו נחשבים הישג.

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איריס  On 16 באוקטובר 2005 at 14:36

    מה זה רינגטון

  • גדי  On 16 באוקטובר 2005 at 14:44

    שקיבל פלאפון מהחברה – זה לא צ'ופר, רק קולר בשלט רחוק ברוב המקרים – אז לפני שיעבירו אותך אליו, תשמעי את הג'ינגל.

  • הצועד בנעליו  On 16 באוקטובר 2005 at 14:46
  • רוני  On 16 באוקטובר 2005 at 15:41

    זה "שיר בהמתנה". יש לזה שמות שונים בחברות שונות.

    (יומולדת שמח)

  • RSM  On 16 באוקטובר 2005 at 16:39

    I’m sorry but I failed to see the problem. The situation, as I understand it, is that these are company’s paid cell phones and therefore the company can have several condition for it. Did anybody forced the poor workers to take these cell phones? Or that cell phone is now consider natural right?

    When I was offered cell phone from my company I respectfully declined the “generous” offer since I understand that if the company paying for something it intend to make profit from it (and that exactly how it should be). Since the profit was to contact me after working hours I did not take the cell phone. I assume that the workers of Tnuva have the same option, am I wrong?

  • איריס  On 16 באוקטובר 2005 at 17:43

    האם זה צליל החיוג או שיר המתנה ? אצלי למשל אין שיר המתנה בכלל, מי שמצלצל מקבל ישר את הקול הזעוף שלי אומר הלו.
    ראיתי מידי פעם את הביטוי הזה מופיע ותהיתי מה זה באמת.
    בכל מקרה בין אם זה צלצול או שיר, נשמע קצת אורווליאני, או יותר נכון אמריקאי. תנובה מהשיר האוטו שלנו ירוק וכחול או משהו כזה, הופכת לתאגיד רב לאומי שרואה בעובדיו רכוש ובצרכנים אידיוטים.
    השוקו החדש גרוע ממש. אז אולי הם נואשים. גם זה יעבור. אני מכירה ביפו כמה וכמה מומחים לסלולרי שינטרלו גם את זה בתור טובה ובחינם ויכניסו במקום זה את האינטרנציונאל.

  • רוני  On 16 באוקטובר 2005 at 19:06

    שבמקום לשמוע צלצולים עד שאת מרימה את הטלפון, שומעים שיר.
    האמת היא שלא לגמרי הבנתי מה המהומה, בהנחה שאלה הטלפונים של החברה ולא פרטיים.

  • עמיחי יעקבי  On 16 באוקטובר 2005 at 22:24

    האתר המאכזב של שוק הוא כל מה שרע בפרסום באינטרנט בארץ

    /www.bokershock.co.il/

    עם התקציב האדיר שהם שפכו שם הם היו יכולים לקחת מישהו שמבין משהו בגולשים ובתוכן, שהיה מסביר להם כמה לא ממוקד ולא אפקטיבי האתר הכאילו מגניב, כאילו צעיר, כאילו מעניין מישהו, שהם בנו למוצר הכל כך חשוב שלהם.

    אתר פושר ומיושן שלא רק שלא פוגע בכלום, אלא אפילו לא מנסה להתרומם ולכוון לאנשהו.

    אין לי לצערי חברים שעובדים בתנובה, ככה שאת המסרים הפרסומיים שלהם אני נאלץ לקבל רק באתר הצולע שהם בנו בשבילי. והאתר הזה מוכר את שוקו שוק בדיוק כמו שגוגל מוכר את שוקו שוק.

    והנה טיפ אחד בחינם לאנשי תנובה – כנסו לגוגל ובאמת חפשו שוקו שוק – תגלו שמרוב כסף ששרפתם על באנרים מנדנדים, שכחתם לחבר את החוט הכי חשוב בכל האינטרנט.

  • nvV  On 21 בדצמבר 2005 at 22:27

    יש לה עוד מה לעשות במאמא נטויז'ן. ביום של עליית הקמפיין החדש, הפכו כל הרקעים במחשבים של עובדי החברה לכרזות הפרסום של הקמפיין.

    אבל ביננו – תודו – מאמא נטויז'ן עושה אחלה פירסומות לאורנג'.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: