הלבבות קצת פחות שבורים

האיור של אנגלמאייר במדור "מבקרי המדינה" בידיעות אחרונות עושה שימוש בעטיפה הידועה של "סרג'נט פפר", שצוטטה ודאי אלפי פעמים מאז יצא האלבום. גם בוואלה! השתמשנו בפראפרזה על העטיפה המפורסמת כשהשקנו את "וואלה! היום", אלמנט התוכן הראשון בוואלה!, לפני שמונה שנים (באמת, איך הזמן רץ כשמקפיצים לך פופאפים לפנים). מבט מקרוב על שני האיורים מגלה כי למרות הכל, הזמן שיפר את פרצופי השועים שבמרכז:

האיור של אנגלמאייר, מיום שישי:

האיור של עידו אשד מוואלה, אז:

 

(הפוסט הזה נכתב בשבת, תכננתי להעלות אותו בראשון, אם יש לכם בלוג אתם יודעים איך זה. אבל הנה, באות שתי תוספות).

בתגובות לפוסט על הטעות מופרכת שהתפרסמה בספר על עלילות חיסולי המוסד "חשבון פתוח", הופיעה לאחרונה התגובה הבאה:

אופטלגין  בתאריך 5/7/2006 4:45:21 PM

לכל המלעיזים

עכשיו אחרי שגלעד סרי לוי עשה לכולם את השירות ומצא שמדובר בטעות בספר, צריכים כל המגיבים שלגלגו על העורכים הנלהבים של Yנט ואולי גם גדי עצמו להגיד שלפחות הפעם הם לא פגעו. וכן, אני עובד שם.

 

אני תוהה, האם עד כדי כך לא הייתי ברור, שגם המגיב מ-Ynet (לכאורה, עפ"י מקורות זרים וכו') וגם חלק מהמגיבים האחרים קיבלו את כותרת הפוסט, "זו חייבת להיות פאשלה של Ynet" כפשוטה? רגע, לא היה ברור שהיא עם לשון בלחי, ו-Ynet הוצג בתור הש"ג שמאוד לא סביר שהוא אשם?

אני מבטיח להשתדל להיות נהיר וברור יותר בהמשך.

 

בבלוג מוניטור 2.0 אני מנסה לכסות את אירועי כנס טק-אד של מיקרוסופט המתקיים בשעה זו באילת. הרשת של אינטרנט זהב כוללת מערכת רישום מנג'סת שעל הדרך (כמו שכתב יובל דרור) לוקחת לנו פרטים כדי לזבל לנו את התיבה. מצד שני, היא מאוד חזקה ומהירה, ובשניה זו אני יושב בחדר במלון ואין שום בעיות של קליטה.

תיכף אני רץ להרצאה על חלונות ויסטה, כלומר, הרצאה על איך שמיקרוסופט רוצה שנתבונן בחלונות ויסטה, והדיווח יועלה שם (כן, כבר שאלו אותי למה כמי שבקושי מצליח לתחזק בלוג אחד פתחתי  גם שני. אני מבטיח לענות על זה בפירוט ביום שאמצא את הזמן להתקין בלוג בוורדפרס). בינתיים, הנה וידאו קטן של ההגעה ושל התסכול של חלק גדול מהמוזמנים כשהתברר להם שבגלל טיסות מאוחרות פספסו את ארוחת הצהריים.

למי שלא מכיר את דמות התורכי מהפתיח (שאולתר אתמול בלילה בשעה וחצי עם הכלים הכי בסיסיים שיש במערכת ההפעלה), זהו הלוגו ההיסטורי (זה אכן פוסט שהתחיל והסתיים בנוסטלגיית רשת) של סבא לינק, שהחל לכתוב על אינטרנט ב-97 במוניטור (אני ממהר להרצאה, אתם לא ממש רוצים את הלינק), וכבר אז היה ידוע כאדם מעצבן שמשתמש ביותר מדי סוגריים.

הרשמה לרשימת תפוצה

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן. אני מנהל בלוג נוסף בנושאים מקצועיים הקשורים לאינטרנט בבלוגיה של תפוז/גלובס, שנמצא כאן. אין כפל תכנים. 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אכזר מכל המלך  On 10 במאי 2006 at 12:37

    גופיה לבנה, הסתדרותית, מתוחה על גוף פולני שעיר וגדול, רוח באה מן הים והפיתה עמוסה וגדושה כל טוב, מטפטפת שומן כבש על הסנדלים וזה טעים, טעים, טעים…

    מונדיאל 1994. היו ימים.

כתיבת תגובה

