עד שאני כבר מעלה פוסט

מסיבות שרובן טובות מאוד, לא עדכנתי את הבלוג לאחרונה. והנה, ממש ברגע שהעליתי את הפוסט שכאן למטה, ורק אחרי ששלחתי מייל שתהה למה אין אתר לתערוכה, נודע לי שהכנס בוטל בשל מיעוט משתתפים. הכוונות היו טובות, כנראה שארגנו את זה מאוחר מדי.

בכל מקרה, הנה הפוסט. אתם יודיעם, עד שאני כבר מעלה אחד:

 

כותרת גוגל: הזמנה לכנס בנושא וידאו באינטרנט

ביום רביעי הקרוב אחמיץ את הסיבוב האחרון בשלב הבתים בבית בו נמצאות אנגולה, פורטוגל, מקסיקו ואירן. נראה לי שאני אתמודד למרות שהמונדיאל הזה, וושאלוהים ובועז כהן יסלחו לי, פשוט נהדר. במיוחד אם מקפידים לעבור לפלייסטישן בין המשחקים ולא להתעכב יותר מדי על ארי שמאי או אריה מליניאק.

בכל מקרה, ביום רביעי הקרוב, ה-21 לחודש יוני למניינם בין השעות 15:45 ל-19:00, יתקיים במסגרת תערוכת "קומפיוטקס" כנס "15 מגה של תהילה", שיעסוק במפץ הווידאו באינטרנט לכל פועל. בכנס ירצו ליטל מייזל, יוצרת Hey Clip, על "אינטרנט סלבריטי, חוויית הכוכבות האינטרנטית"; (אח, נקודה פסיק, כמו בהארץ); ירון טן-ברינק, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, על "האם האינטרנט יכול להוליד כוכבים כמו בטלוויזיה?"; עו"ד יונתן קלינגר על "של מי הסרט הזה? על בעיות זכויות יוצרים בווידאו" ואנוכי, על מה שבתוכניה מופיע כ"וידאו ברשת – השפה השיווקית החדשה" אבל בפועל יהיה "תראו תראו כמה וידיואים נורא מגניבים מהאינטרנט שתפרנו סביבם איזו תיאוריה".

הכנס עולה 50 שקלים אבל היי, יש כיבוד.

 

הפרסומת של סופר פארם

ברק פיטוסי יצר תגובה ציונית הולמת לפרסומת של סופר פארם:

הרשמה לרשימת תפוצה

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן. אני מנהל בלוג נוסף בנושאים מקצועיים הקשורים לאינטרנט בבלוגיה של תפוז/גלובס, שנמצא כאן. אין כפל תכנים. 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יהונתן  On 19 ביוני 2006 at 16:35

    ננסה לארגן את אותו הכנס בבינתחומי בבית הספר לתקשורת, שם זה לא יעלה כסף להשתתף וגם נוכל לעשות יום כיף בשמש.

  • gyuval  On 19 ביוני 2006 at 18:43

    דווקא נשמע מעניין.
    אבל מי יודע אולי אם זה ידחה לחופש אני אוכל להגיע לכנסים האלה (אני לא תל אביבי)

  • אהוד  On 19 ביוני 2006 at 23:23

    אם יט"ב, גדי ואתה תהיו שם, בוא פשוט נאסוף את 50 השקלים, כמה בירות ונארגן פוקר ידידותי.

להשאיר תגובה

