עד שהגעתי, היה סגור

עד שהגעתי, כבר נסגר וכיאה למקום, אין מצב להיכנס אחרי הזמן שמותר. אולי אנסה מחר שוב אם אתעורר מספיק מוקדם. בינתיים אפשר לראות בגוגל. איש נחמד שגר בשכונה ביקש ממני סיגריה, אמר שזו היסטוריה מבישה שלהם – ושצריך שעוד תיירים יבואו. אני לא בטוח שלא בגלל הפרנסה. אני מהדור שלא נלקח למסלולים בפולין, וטרם ביקרתי באחד מהם. זה שכאן, על פי האתר, היה הבטא שלהם.

(דכאו, למי שהטקסט בתמונה מטושטש לו ו/או אין לו כוח ללחוץ על הלינקים).

(כן, חייב עוד מיליון פוסטים שכבר הבטחתי. סבלנות).

(לעמי: לא מינוס 7, אבל קרררררר).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אריאלה  On 21 בינואר 2007 at 10:19

    מזל, מזל שהיה סגור.
    אני לא הייתי בשום מחנה ריכוז, ונראה לי שזה הרגל שראוי לדבוק בו.

  • אודי שרבני  On 21 בינואר 2007 at 15:16

    אגב, כותרת סאטירית ומצחיקה בין אם התכוונת או לא
    וברצינות, לא יודע איך הולך הגוגל מאפ הזה, אבל יש להם צנזורה? אני לא מדבר על כורים גרעינים וכו', אלא על דברים כמו לראות מפה של מחנה ריכוז, מעין זילות של טכנולוגיות מתפתחת טוב מדי אני מתכוון

  • שפי  On 21 בינואר 2007 at 19:13

    מן הסתם כתבת את ה"פוסט" הזה אחרי שקראת את התגובה שכתבתי בבלוג של י.סרנה יום לפני כן:
    http://www.notes.co.il/gadi/27828.asp

  • שפי  On 21 בינואר 2007 at 19:16

    http://www.notes.co.il/igal/27779.asp

  • דוברמן  On 22 בינואר 2007 at 22:05

    וואו – פוסט!

    אני אמשיך את התגובה כשאשתחרר מההלם על העדכון.
    (אני מקווה שלא תתחיל לעדכן בכזו תחיפות. אחת לחודשיים זה מספיק ;-) ).

  • אשכרה  On 4 בפברואר 2007 at 2:30

    כשמונטי פייטון היו מצלמים בגרמניה, הם ביקשו לבקר מחנה ריכוז, והוא היה סגור,
    אז גרהאם צ'פמן אמר "תגיד להם שאנחנו יהודים"

    …לא היה עוזר?

כתיבת תגובה

