הרייכסטאג בשהם

כנס איגוד האינטרנט נפתח במרכז אירועים שנתן כנראה מחיר טוב יותר מאשר מלון דוד אינטרקונטיננטל, שארח את הכנסים עד היום. המקום, שנמצא ב"אירפורט סיטי", שזה בעברית – "המקום ליד המושבים המעפנים האלה ליד שדה התעופה שבגיל 14 היינו מטיילים שם עם אופניים אבל מתים מפחד מערסים". המקום עצמו נקרא Avenue, והוא מזוהה כבר מהכביש בצורתו הייחודית: שילוב של אלמנטים מהספריה הציבורית בניו יורק, הרייכסטאג ואולמי רסיטל.

ואיך התנאים לכינוס? חוץ מזה שפה זה חצי טיז-אל-נאבי, יחסית בסדר. לכנס הראשון של האיגוד יכולת להירשם אך ורק בפקס, ועכשיו יש אינטרנט אלחוטי (עניין לא קיים, לפחות לא בחינם, בכנסים של גלובס ודה-מארקר) ואת כל החשודים הרגילים שתמיד נחמד לראות מחוץ למסנג'ר. על הכינוס עצמו כבר נקרא, מן הסתם, במקומות אחרים, שיהיו מוכנים להתסכן בדיון על "איך יראה העתיד", למשל.

 

 

 
י
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עופר לנדא  On 19 בפברואר 2007 at 17:49

    מומלץ גם לצאת לסיבוב בגן הפסלים שמאחורי המבנה, במיוחד בשעות הערב… מצד שני, נראה לי שרומנטיקה זה לא משהו לחפש בכנס איגוד האינטרנט ;-)

  • רפרם  On 19 בפברואר 2007 at 18:29

    יכול להיות שלא נראה אותך השנה? לא ראיתי את השם שלך. למי לעזאזל אני אמור לבשל?

  • נעמה  On 19 בפברואר 2007 at 21:30

    בכל פעם שאני נוסעת לכפר טרומן להכניס את כלבתי לפנסיון (המצוין) שם לפני שאני נוסעת לחו"ל – אני מתפלצת מהמבנה הזה. כל פעם אני חושבת: מי תקע דבר כזה באמצע המזרח התיכון? מי תכנן זוועה כזאת? (בלי להעליב, כן?). מהתמונות שהעלית אני מבינה שבפנים זה לא נראה יותר טוב.

  • מנשה  On 19 בפברואר 2007 at 22:39

    אתם מגזימים לגמרי
    אולי לא יצירת מופת, אבל וודאי לא זוועה כמו שאתם מתארים

  • דדי  On 20 בפברואר 2007 at 21:24

    עבדתי שם פעם אחת… המנייאקים אמרו שאני ילך הביתה ב1 (היה לי למחרת בצפר) נתנו לי ללכת רק ב4 וגם זה רק אחרי שאבא שלי הגיע לצרוח עליהם… ואז עוד המנהל שם מתחיל לעשות לי פרצופים… אידיוט הבן אדם…

  • דוברמן  On 23 בפברואר 2007 at 21:03

    בתיאור המפורט של העיצוב האקלקטי, שכחת לציין גם "חלונות עגולים של צוללת".

להשאיר תגובה

