צ'מעו, איך לא נעים להטריד אתכם שוב, אבל פתחתי בלוג. כן, עוד אחד

אם לסמוך על העדויות בבלוגספירה העברית, אני כמו מלח ותיק – יש לי בלוג בכל נמל. עידו רוזנטל כבר צחק עלי שבכל פעם שאני מאבד את הסיסמה לאדמין, אני פותח עוד בלוג. בפודקאסט של הגיקים הזכירו את הבלוג החדש (לא זה שאני מדבר עליו עכשיו, החדש הקודם) עם תהיה מובלעת [1] מה מספרו הסידורי. היום הועלה באנקדוטות פוסט על "Yahoo Pipes", והדגימו את התוצר של השירות החדש בעזרת "מגה עדכון של רשת הבלוגים של הארס הפואטי" (השגיאה במקור). בקיצור, זה כבר מעבר לבדיחה, זה עניין למאמר של אשר עידן [2].

אבל אם כבר אז כבר. במסגרת השיטוט בקפה של דה מארקר (לא כותבים "קוראסון" בתפריט, חברים), בדקתי את יכולת יצירת הבלוגים. הבלוג נקרא "מוצב חוץ" (יכול להיות שצריך להירשם כדי לקרוא. אם כן – חבל).והוא נפתח רק כדי להפנות לפוסטים בבלוגים האחרים שלי.

עד שאתמול עצבן אותי משהו (שקצת העציב אותי אחר כך שהוא עצבן אותי),בעניין הרשת האלחוטית של מוזס. לשבת עם המבורגר טוב על הצלחת, לגלוש במחשב נייד ששמחתי לשלם עליו למרות הדימום ולהתלונן שמפריעה לי מדיניות הסיסמאות של המקום? תיכף אגדל עניבה עם ציור של סנופי [2] אדרוש להפסיק את עושק הנוסעים ברכבי הליסינג ואתגעגע ל"שינוי".

בושה. ואז נמצא השימוש הנאות למוצב החוץ: כשיש רצון לפוסטים ממש גיקו-יאפיים, ולמה לכחד, כל הג'ינס הקרועים שבעולם לא יסתירו את הפלסטיק [3], אשתמש במוצב החוץ, אי שם בערבות המארקר.

יש רסס של יאהו-פייפ עדכני לכל הקונגלומרט. בשלב זה לא צפויה התרחבות נוספת..

אם לא היה ברור בגלל כל המשחקים האחרונים, כאן זה הבית.

 

כן, פוסט אובר-גיקי. מצטער

[1] מצטער על הפורמט, נערך בעורך הסרטים של חלונות.

[2] בקרוב עמוד הצ'ק נוריס/יאיר לפיד שלו. אפשר לשלוח רעיונות למייל.

[3] זו אחת הפעמים האחרונות שאני משתמש בדימוי הזה. והפעם אשתדל.

[4] כאן היתה בדיחה על חומרים מרוכבים חדישים לעומת בקליט, אבל אני שומר אותה לרגע שארצה לפתוח בלוג ב"הידען".

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אביבה  On 22 בפברואר 2007 at 14:00

    יכול להיות שהלכתי ברחוב בשכונה וראיתי גרפיטי "עידו רוזנבלום"?

  • one of the crowd  On 22 בפברואר 2007 at 15:12

    וסליחה על הקטנוניות

  • אורן  On 22 בפברואר 2007 at 16:59

    זו אולי שגיאה במקור אבל נדמה לי (ואולי מישהו יוכל לאשש או להפריך את זה אחת ולתמיד) שהמילה היא ארס (מתעתיק ערבי) ולא בע' ורק אנחנו – קורבנות נאור ציון ואסייג הפכנו עת זה לערס בא' גרונית כי הגרוניות הזו הולכת טוב עם הדימוי הא/ערסי.

  • מוסיף  On 22 בפברואר 2007 at 21:33

    ככה אפשר לקרוא לעמוד של אשר עידן.או משהו…

    ממשיך את הגיקיות…מצטער.

  • שוקי  On 22 בפברואר 2007 at 22:13

    כן, צריך להירשם, ואני כבר נרשמתי אבל לא יכול להיכנס בגלל איזו בעיה עם הסיסמא שלי. ומהתמיכה שלהם לא חוזרים אליי, אז כנראה שאני לא אראה את הבלוג הזה שלך גדי.

    אבל באמת, תגיד לי מה זה – מקרר לקולה ומקרר לאורנג'דה? לא נסחפנו עם הכמות? אני חושב שבנאדם מהישוב לא צריך שיהיו לו יותר משני בלוגים. נגיד, בלוג כללי ובלוג על חומוס.

  • אביבה  On 23 בפברואר 2007 at 11:48

    רוזנטל, לא רוזנבלום, ועם רוזנטל הסליחה.

    תגיד, שמשון, האם ראית שאלמנטים מסוימים בעולם הבלוגים הברנז'אי מתגרים בך הבוקר? אני לא הייתי שותקת.

    http://www.notes.co.il/avi/29198.asp

  • דוברמן  On 23 בפברואר 2007 at 20:59

    "…לגלוש במחשב נייד ששמחתי לשלם עליו למרות הדימום…"

    מדוע המחשב הנייד שלך מדמם? ייתכן שצריך להחזיר אותו לתיקון בחברה, או לכל הפחות לשים לו פלסטר או משהו?

    אז (שוב פעם) מזל טוב לבלוג החדש (אנא העתק והדבק תגובה זו בכל פעם שתפתח בלוג נוסף)
    :-)

כתיבת תגובה

