זה בסדר, עמנואל, גם אנחנו לא סובלים אותך

כה אמר עמנואל רוזן:

"הייתי מת שדבר אחר ייגמר, וזה האינטרנט. אני יודע שאפילו שמעון פרס אמר שבעידן האינטרנט לא צריך ללמוד היסטוריה ויש דברים נפלאים באינטרנט, ואפשר להתעדכן בתוצאות חיות של משחקי כדורגל מכל העולם, לא סובל ת'אינטרנט. הוא הכניס לחיים שלנו כל כך הרבה זבל כל כך הרבה  דברים גרועים, אם זה הטוקבקים ואם זה הצ'אטים האלה".

דנה וייס: עמנואל, אם לא היית קיים היו צריכים להמציא אותך. תיכף תגיד לי שיסגרו את האינטרנט.

"לא יסגרו את האינטרנט, אני לא משלה את עצמי.. כל פעם שיש קדמה.. מבין כל הקדמות שהיו, זו הקדמה שהזנתה את כולן. רמת הכתיבה שם, ורמת העיתונות שם. כל מהפכה שקרתה בעולם לקחה אותנו גם אחורה במידה מסוימת. המהפכה הגרועה בעולם שגם הזנתה אותנו וגרמה לנו נזקים זו מהפכת האינטרנט. לא סובל אינטרנט! לא סובל!"

 

הדברים הללו נאמרו על ידי עמנואל רוזן בתוכנית "השורה התחתונה" בערוץ 2 ששודרה היום, 27/5. הייתי מציע לכם לראות את הקטע בעצמכם, אבל באתר של התוכנית בתוך האתר של "רשת" יש קטעים רק מלפני שבוע, אז אני מניח שזה ייקח עוד כמה ימים. הכתבה היתה על פדופיל סדרתי שצד את קרבנותיו באמצעות הרשת. במסגרת הכתבה נראה על המסך, בבירור, חלון הפרטים האישיים ב-ICQ של גולשת בשם "מיטלוש המגניבה", כולל מספר ה-ICQ וכתובת המייל שלה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איציק א  On 28 במאי 2007 at 0:49

    שאלה לא קשורה לי אליך.. איך אתה מחליט לאן עולה כל פוסט? גמרת לי את המקום בקורא ה-RSS, יש לו 4 פולדרים, גדי שמשון1-4.. :-)

  • gyuval  On 28 במאי 2007 at 1:17

    כל הרוסים שיכורים, כל המרוקאים עצבנים וכל מה שיש באינטרנט הוא תת רמה לעומת המדיום הטלויזיוני המפואר שיש בארץ.

    ועלייך גדי, אני מתפלא לראות את התוכנית הזאת (חיקוי זול של יציע העיתונות המושי מושי מושלמת) במקום היום שהיה? אני וגיא זוהר כועסים!

  • גדי שמשון  On 28 במאי 2007 at 1:20

    ובדיוק התחיל הקטע, אז נשארתי לראות. זה לא שארגנתי פיצוחים וצפיתי בה במיוחד. בזכות המקס גם שמרתי אותה לצורך התמלול.

  • חזי  On 28 במאי 2007 at 1:39

    עמנואל, הפתרון פשוט: אל תגלוש

  • אפי פוקס  On 28 במאי 2007 at 2:04

    הוא שכל הקונספט של התוכנית של עמנואל רוזן מזכירה בלוג. אפילו הטולבאר שיש לו מצד ימין בזמן שהוא מדבר. חבל שהוא לא שם ווידג'יטים של תגובות אחרונות וקאונטר שאנשים יראו מה חושבים עליו.

    בכלל אפשר לומר שהבחור הפך להיות לא רק עליי בלתי נסבל לאחרונה. גם בפרשנות שלו בבוקר בגל"צ גם בתוכנית הנוראית הזו שלו וגם בדיעות האקסטריות שלו. הוא סתם רוצה להיות מיוחד ולא מודה שהוא לא יודע להפעיל מחשבון סולארי.

  • שרון  On 28 במאי 2007 at 2:58

    פתאום הבנתי למה בתוכנית הרדיו שלו בימי שישי בבוקר (זה עוד משודר? הלימודים מונעים ממני את זה) אפשר לשלוח להם רק פקסים! לאיש בוודאי יש חרדת דוא"ל!

    (אגב, גם ערוץ 1 היה חזק הערב בקטע של פדופילי האינטרנט. קצין נחמד מהיאח"ה דיבר ככל הנראה על חינוך לשימוש בטוח ברשת, אבל למעשה דיבר בעיקר על פדופילים. אפילו אני נבהלתי ממנו).

  • מזרחן  On 28 במאי 2007 at 6:56

    עמנואל רוזן עייף, ואנחנו התעייפנו עוד יותר

  • מאזינה ברקע  On 28 במאי 2007 at 7:12

    שמעתי, הפטרתי "פחח" מנומס וזיפזפתי הלאה.

  • אורן צור  On 28 במאי 2007 at 7:51

    אני לא סובל גם את בן כספית.

    (רק השבוע למשל, הוא התגעגע לימים הטובים של מנהיג חזק שידע להזיז דברים וממש ביכה את אבדן שרון. בין לבין הוא עסוק בהתלקקות על פוליטיקאים ואז ירידה עליהם כשיורדת קרנם הציבורית. פיכס.)

  • בועז כהן  On 28 במאי 2007 at 8:16

    האינטרנט דווקא?
    זה מה שמפריע לו?

    הסלולאר – זו המהפכה שהרסה את החיים פה לא פחות מהכיבוש המשחית.

    כבר אי אפשר לדבר עם חבר חצי שעה רצוף בלי הפרעות. שלא לדבר על בתי קולנוע, או סתם לשבת בבית קפה בשקט, בלי שיטרטרו לך במוח משמאל ומימין.

    דווקא האינטרנט, ידידו השקט של האדם המודרני, דווקא זה מפריע לעמנואל רוזן?

  • אור  On 28 במאי 2007 at 10:15

    מאז המצאת הגלגל הכל הולך למטה :(

  • אבים  On 28 במאי 2007 at 10:20

    אם כבר לראות את התוכנית הזו עדיף לראות אותה כאשר דנה וייס נמצאת, כך לפחות 50 אחוז מהמגישים הם אינטיליגנטיים.

    גם אני לא סובל את בן כספית ומשום מה בכל פעם שרפי רשף מעלה אותו בבוקר (עם עמנואל רוזן) אני מעביר תחנה.

    מאז שיס מקס הגיע הביתה אני מנסה לעשות פאסט פורוורד לפרסומות גם בערוצים שאני לא מקליט/רואה בהשהייה.

  • גדי שמשון  On 28 במאי 2007 at 10:56

    הם העלו את כל הקטעים מהתוכנית של אתמול – פרט לקטע עליו כתבתי. אולי טעות, אולי בגלל החשיפה של פרטי הגולשת, אולי מישהו בהפקה אפילו קורא, אהם, אינטרנט.

  • זולי  On 28 במאי 2007 at 12:12

    היא שפתאום כל אחד יכול לכתוב ולפרשן ויש שחיקה במונופול עיצוב הדעת, שלא לדבר על המשכורות. אני חושב שזוהי ההזניה עליה מדבר עמנואל רוזן, והחרדה שלו מאד מוצדקת מבחינתו.
    ולגבי מיטלוש המגניבה, אאל"ט מדובר בזהות שאימץ הבלש המתוחכם שלכד את החרא הקטן.

  • דב  On 28 במאי 2007 at 12:17

    בישראל, הוא כניסת הטלוויזיה המסחרית. התוצאה הכמעט מיידית היתה פגיעה קשה בחברה ובתרבות.

    האינטרנט, על צדדיו השליליים, איזן במעט את הנזקים.

  • רא"ל אלעזר שטרן  On 28 במאי 2007 at 12:34

    שיוריד את האינטרנט הזה כבר.
    בגללו אנשים משתמטים.

  • מסעודון  On 28 במאי 2007 at 15:38

    אף אחד ממילא לא שם זין על מה שאתה כותב….

  • דוברמן  On 28 במאי 2007 at 20:37

    גדי, אני לא בטוח אבל אם אני זוכר נכון, אז ה"מיטלוש המגניבה" היתה בעצם השוטר שהתחזה ותפס אותו. כך שלכל היותר יש לך את האייסיקיו של השוטר (וזה גם משהו שטוב לדעת… אם אתה פדופיל).

  • גדי שמשון  On 28 במאי 2007 at 21:54

    אחרי שקבעתי איתה? שיט. אתה תבוא לזרוק לי סיגריות לאבו כביר.

  • רחל  On 28 במאי 2007 at 22:30

    תלוי מה מחפשים בו תמיד קל להשמיץ טכנולוגיה חדשה בעיקר אם אתה טכנולוגופוב… צריך לתקוע את זה כאבחנה בתנ"ך הפסיכיאטרי לעניות דעתי כי יש יותר מדי אנשים שפוחדים מטכנולוגיה חדשה.
    אינטרנט יכול להיות נפלא אם אתה מחפש מידע או קבוצת תמיכה בנושא מסוים ע"ע מחלות גנטיות נדירות או הפרעות אכילה או כל דבר אחר.
    אינטרנט יכול לחבר בין תרבויות שלא חשבנו שיכולות להתחבר בניהן. יצא לי פעם לדבר עם מכחיש שואה שהבין פתאום את הנקודה שלי כבת של ניצולת שואה!!
    וכן, הוא בהחלט יכול לעזור לאנשים עם בעיות ראיה שיכולים להאזין לקבצי עיתונים או לספרים מוקראים…
    לתשומת לבך מר רוזן…
    ואינטרנט בכלל גם יוצר זוגות ושיח חדש.
    ונכון שלא הכל וורוד אבל לשלול לחלוטין, למה? כי אתה לא סובל את זה?
    ואגב, ככה תפסו פדופיל….
    ראית מה זה מר רוזן??
    אינטרנט…

    רחל

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 29 במאי 2007 at 9:54

    עמנואל רוזן הוא הדרק הכי גדול בטלויזיה, ברור שגרוע הפרשנים. יהיר, מתנשא, שחצן, ועלוב עד כדי גיחוך (ואני חושב כך מזמן ולא מעכשיו, הרשימה העלתה בי את הרצון לכתוב את זה).

  • Ziggyman  On 30 במאי 2007 at 14:57

    מילא חוסר הבנה במדיום שנקרא אינטרנט, מילא התוכן הרדוד שמר רוזן גולש בו. מה שבאמת מפריע לי זו ההתנשאות הפלצנית של: אני ורק אני יודע מה טוב, רק אני יודע לכתוב, ולכן ראוי שאתם, אנשים הרשת הטפשים תשבו בשקט ותקראו. רצוי עיתונים. כך גם תחכימו.

    חוסר יכולת של אנשי תקשורת מ"הדור הישן" להסב חלק מהכישורים שלהם לטובת מדיום אחר, רק מראה על כישורי תקשורת ירודים. וזה לא משהו שמועיל לאנשי תקשורת.

    כן, זה בסדר. כבר היו כמה אנשי תקשורת (חנן עזרן – "שמישהו יעצור את האינטרנט הזה") שניסו לסגור לנו את האינטרנט, גם שרים וחברי כנסת מנסים, אתם בחברה טובה. חבל רק שאתם לא מציצים מעבר לכמה אתרי קשקשת זולים, ומצליחים להבין יותר מהפסיק הקטן שאצלכם מכונה "אינטרנט". צר לי מר רוזן; האינטרנט שלך הוא לא האינטרנט שלי. כי באינטרנט, כמו בעולם האמיתי, לכל אחד יש פינה שהוא יכול לחיות בה. כל עוד לא הגעת אליה, אתה פשוט הומלס. נסה למצוא את הפינה שלך, ואולי תחכים קצת.

    אני מקווה שמישהו אכן שומע אותנו, אנשי הרשת הרדודים. כי בנתיים אני די חש בסכנת הכחדה. זה בסדר, אני אשב ואסתכל בפינת המסך, וברגע שיופיע שם הלוגו של הדגל האדום עם הפטיש והמגל. אז אדע שהגיע הזמן לצאת לכיכר האדומה ולהפגין. בנתיים ננצל את שאריות הדמוקרטייה ונכתוב טוקבק אחרון.

  • פחחח  On 2 ביוני 2007 at 10:55

    זה שהבנאדם מיושן וטכנופוב, אומר רק דבר אחד – מה שיעלם בקרוב זה אתה, עמנואל רוזן. אם הקדמה מפחידה אותך, אז הגיע הזמן שתצטרף לאיזה בית אבות נחמד, יטפלו בך שם היטב…

  • שולי  On 5 ביוני 2007 at 11:18

    שלשום דיברו על כך שטוני בלייר אוהב נשים עם רגליים ארוכות ומיני.
    דנה וייס היסתכלה על עימנואל ופשוט אמרה לו – גם לי יש רגליים ארוכות וזה לא עוזר לי
    אפילו שזה נכון ואכן רגליה של הבלונדינית המהממת ארוכות להפליא למה היא צריכה להדגיש את זה
    וכך להקניט אותנו המלאות
    )עכשיו הבנתי מדוע בעלי לא מפספס שום תוכנית שהיא מופיעה)(

  • מריו  On 5 ביוני 2007 at 12:06

    כנראה שאינטרנט מבחינתו זה Ynet, טוקבקים, ופדופילים שמשחרים לטרף.

    יש לי חדשות בשבילך, מר רוזן. האינטרנט הוא קצת יותר מזה.

  • מזי  On 5 ביוני 2007 at 12:20

    בלי האינטרנט? איך הוא היה מפתה בלוגריות סקסיות ונוטפות?
    תשאלו אותו את זה.

  • צחי  On 13 ביוני 2007 at 16:25

    אם יש דוגמה לתוכנית שמנסה להיות מגניבה כמו האינטרנט זה התוכנית הכושלת של רוזן. אם יש עיתונאים שמסמלים בעיני את הידרדרות המקצוע זה בדיוק עמנואל רוזן ועוד יותר ממנו, חברו לתוכנית, בן כספית – אדם שחוץ מלדברר פוליטיקאים כמו ביבי ואולמרט לא הביא סקופ אמיתי מימיו, מלבד פרשת יחיעם אוחנה….

  • judy  On 3 ביולי 2007 at 14:42

    I just like to say that i miss your good program Zehazeman and also in the other shows' you are very claver and wheat guy and you are really big lost to the channel 10 it is really hard to see you in channel 2 and i must say and do forgive me you are not good as i use to see you, you look there like someone who are not belong there anymore, it looks like you miss channel 10 and i do hope you will be back to us soon as possible your secret admaire judy.

Trackbacks

  • By שווה קריאה on 28 במאי 2007 at 1:43

    עמנואל רוזן: "המהפכה הגרועה בעולם שגם הזנתה אותנו וגרמה לנו נזקים זו מהפכת האינטרנט. לא סובל אינטרנט! לא סובל!"

  • By אפרסק on 30 במאי 2007 at 18:21

    את הפוסט הראשון בפינת ההמלצות אני רוצה לפתוח בציטוט שמלווה את טכנורוטי מהיום שהאתר הזה קיים או לפחות שאני מכיר אותו. "מליארדים של תמונו…

כתיבת תגובה

