נמאס לי! התעוררתי! אני דורש צדק חברתי!

כל מי שראה את "רשת שידור", סרטו המבריק של סידני לומט מ-1976, לא יישכח את הסצנה המופתית שבה שדר הטלוויזיה הווארד ביל (פיטר פינץ') מדרבן אלפי אנשים לעזוב את מקלטי הטלוויזיה שלהם, לפתוח חלונות ולצרוח בכל הכוח ומכל הלב: "אני עצבני לאללה ואני לא מתכוון לסבול את זה יותר" (I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore" ).

בעוד שבועיים, ב-23 באוגוסט, בשעה 18:30 בערב, נפתח חלונות ונצרח בכל הכוח ומכל הלב: "נמאס לי! התעוררתי! אני דורש צדק חברתי!". נצעק את זה בירושלים, בחיפה, בתל אביב, בשדרות, בדימונה, בבאר שבע, בבני ברק, באילת. נזעק את זה במאהלים. נקרא את זה בהודו, בדרום אמריקה, בפריז, בניו יורק. נצרח בכל מקום שבו נמצאים ישראלים שנמאס להם, שהתעוררו ושדורשים צדק חברתי.

נצרח את זה ביחד ונצלם את עצמנו זועקים ונעלה את הסרטונים לרשת, ומהם נערוך את קליפ המחאה הגדול ביותר בהיסטוריה – קליפ שבו אלפי אזרחים מודיעים לממשלה שלהם: הכללים השתנו.

אנחנו פועלים כעת לארגן את מבצע הצעקות המורכב הזה, שיתרחש בו זמנית במאות אתרים שונים בארץ ובעולם. נזדקק לכל עזרה אפשרית.

 זוהי הודעה ראשונה. הנה האירוע בפייסבוק. הפיצו את הבשורה.

אמיר בן-דוד, יאיר רוה וגדי שמשון

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נתאי  On 9 באוגוסט 2011 at 20:20

    גדי אתה גאון. תעשה לי זעם המוני.

  • hafitouss  On 9 באוגוסט 2011 at 21:00

    האם יכול להיות שהשם השימושי של כל האנשים בארץ שנקראים בן דוד הוא בנדה?

    • העלמה עפרונית  On 10 באוגוסט 2011 at 7:11

      כן

  • shimigabo  On 9 באוגוסט 2011 at 21:25

    מעולה.. לא יודע איך ומאיפה הגרלת את הקטע הזה, אבל הוא מדהים. כדי להעיר את הציבור צריך להשתמש בכלים שהרדימו אותו מלחתחילה

  • יאיר רוה  On 9 באוגוסט 2011 at 21:36

    הרעיון המקורי הוא של פאדי צ'אייבסקי, התסריטאי הגאון של "רשת שידור". ההברקה האדירה של בנדה הוא בייבוא הרעיון ההוא למציאות הישראלית, ולמציאות האינטרנטית (לא עוד רשתות שידור!).

    • עידן וילנצ'יק  On 10 באוגוסט 2011 at 10:55

      צדק חברתי זה גם לא ללכת לסרטים בחינם ועוד להתלונן על זה.

  • Renana Lee  On 10 באוגוסט 2011 at 4:35

    good idea

  • רן  On 10 באוגוסט 2011 at 6:05

    עד כמה שזכור לי מהסרט הוא אמור להתאבד בסוף בשידור חי.
    לזה יש מתנדבים מהקהל ?

  • יואב  On 10 באוגוסט 2011 at 8:54

    אגב רשת השידור, אני מזמין את כולכם להקים מאהל ברשתות השידור השונות ולזעוק את הזעה מתוך הטלוויזיה עצמה!

    http://www.facebook.com/event.php?eid=246835052013803

  • עידן וילנצ'יק  On 10 באוגוסט 2011 at 13:18

    סתם גימיק מטופש שרק בא להאדיר את הוגי הרעיון כמגניבים ולא יעלה או יוריד מאום מעוצמת המאבק.

כתיבת תגובה

