אודטה דנין, עיתונאית?

 

אודטה דנין, כמו שכונתה לפני שהפכה להיות אודטה שוורץ ואז רק "אודטה", כמו איזו "ג'יזל", היא עיתונאית בעיניכם? כי אם היא עיתונאית, הרי שהקמפיינים האחרונים שלה הם עוד שלב בהיתדרדרות התקשורת בישראל. זה כבר לא עיתונאי שמפרסם, זה עיתונאי שמפרסם בטור שלו "אייטם" לגיטימי לכאורה, ואז יוצא ומפרסם אותו בקמפיין פרסומי. 

אמנם, בניגוד למקרים המתרחשים כל הזמן, בהם יד רוחצת יד רוחצת תחת ממחלקת המודעות, יש כאן "גילוי נאות" ברור ומובחן. אבל זה לא פוטר מאחריות. לא רק בגלל שליש האהבלים שלא יבינו שזו פרסומת, כשם שהם אינם מבינים את הקשר בין סיבה לתוצאה, איך מזהים אירוניה ולמה יש שמאלנים שממש מוכנים למצוץ לערבים. והנה, עוד שלב באיבוד הגובה של התקשורת הישראלית. מתי בפעם האחרונה קראתם מוסף פצצה? ראיתם תוכנית טלוויזיה משובחת באמת? פתחתם רדיו וממש, אבל ממש, הופתעתם לטובה? הדברים הטובים הולכים ונעשים נדירים. וזה לא שאין אנשים שיודעים לעשות אותם, הם פשוט עסוקים בעשייה של הסטנדרט המינימלי בתקציבים מקוצצים, ואין להם פנאי להבריק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מלפומנה  On 16 ביולי 2003 at 13:19

    אודטה כבר כותבת כל כך הרבה שנים את הטור שלה שאני זוכרת בתור ילדה את אמא שלי עורמת את קרעי העיתונים ושומרת בקלסר. אחר כך היא התגרשה והפרנסה לשני ילדיה הדאיגה. היא לקחה משכנתא כדי לקנות דירה בצפון תל אביב וטרחה לפרסם זאת בעיתון. כנראה שממשכורת רעב של עיתונאית לא מצליחים לשם משכנתא צפונית, אז היא הוציאה לאור את כל ספרי העיצות שלה. אם נחשוב על זה, גדי, כבר אז התחיל הביזיון כי ספרי העיצות/פטנטים/מתכונים שלה היו מורכבים מעצות שהיא שמעה ממישהו, קראה איפשהו, ליקטה מהמכתבים והפקסים שהגיעו אליה למערכת. יאמר לזכותה שהיא היתה זו שהשכילה לפרסם את העיצות, המתכונים והפטנטים במדור שלה. אודטה עשתה קפיטל נאה מהעצות שלה-לא-שלה. נו שויין, והיא בכלל רומניה.

    שנים שהיא חיה לה ככה ואז היא פגשה את בעלה הנוכחי והמשיכה לכתוב בעיתון ללא דאגות פרנסה ולהוציא ספרים שלא חידשו שום דבר (לפחות לא לאמא שלי שכל מרכולתה של אודטה היתה מאוגדת אצלה בקלסר שתפח ותפח עד שאחי קנה לה את הספרים והשליך אותו לפח). מה יש לאמר אודטה הרוויחה לא רע. טפו טפו לקנאים.

    ואז הגיע ערוץ 10. הם הבינו שאם הם רוצים לעשות תוכנית בוקר אלטרנטיבית לממלכתית ולשניה, אז הם צריכים תותחית אמיתית ששמה יביא רייטינג. את המוניטין של אודטה היא אפשר לקחת ממנה (מצחיק לחשוב שבהתאם לאותו ראציונאל הם לקחו את מירב מיכאלי).

    מכל מקום, הם גייסו את אודטה (שהתחילה ב1000 ומשהו דולרים לתוכנית- מה הפלא שהערוץ פושט רגל וקימבנה את בתה דנה כמאפרת צמודה תמורת סכום של 8000 שקל בחודש). אודטה חיננית ומרשימה. אין לה גבולות, היא דחקיונרית אמיתית וכיאה לסטארית היא יודעת לרדת לעם ולדבר בשפתו מה שמסביר את הצלחתה ואולי גם את כישלונה של מיכאלי שתכונות אלו נעדרות ממנה. מניותיה של אודטה עלו. היא הפכה להיות דמות טלווזיונית נערצת עם אחוזי צפיה גבוהים וקהל צופים אינטראקטיבי. אז עכשיו היא מנצלת דווקא את הפרסונה הטלווזיונית שלה ומפרסמת תמורת כסף נקי וטוב. כן גילוי נאות לא גילוי נאות. הצחנה שעולה מכל הפרשה הזאת בלתי נסבלת.

    אודטה עיתונאית? זה היתה קצת הגזמה, לא? מה היא כבר כתבה? טורי רכילות ב- "עולם הזה" ומדור הזוי ומוזר בידיעות ועכשיו במעריב? איי דונט טינק סו.

  • מלפומנה  On 16 ביולי 2003 at 13:21

    שאי אפשר לקחת ממנה ולא היא.

  • נאמן 56  On 16 ביולי 2003 at 13:30

    חייב לציין שהקשר בין סיבה לתוצאה, אותו ציינת כקשר מובן מאליו, הוא דווקא מן הקשרים המעורפלים ביותר, אולי *ה*קשר המעורפל. דורות של אנשי-דת, פילוסופים, מדענים, חוקרי שפה ואנשים חושבים בכלל ניסו ומנסים לפענח את הזיקה בין"סיבה" ל"תוצאה", וצר לי להמעיט מן הקביעה החד משמעית שלך – תשובה ברורה בעניין הזה שאין. (שלא לדבר על מי שרואים בקשר הזה פשוט פיקציה, קונסטרוקט אנושי שמושלך על העולם…)
    ואולי, בסופו של דבר, הקמפיין הביזארי של אודטה, הוא פשוט האמת במערומיה. יכול להיות שכל התקשורת הישראלית מתנהלת בעצם בדיוק באופן זה, מתוך טשטוש גבולות גמור בין פרסום לעתונאות, אלא שרק אצל אודטה זה בחוץ, חשוף? אם כן, אודטה מבצעת כאן מלאכת קודש ממש. אודטה לא מסתירה מאיתנו שום דבר.

  • עומר  On 16 ביולי 2003 at 13:34

    הסיבה היחידה שאין פה תכנים איכותיים היא שאין ביקוש וכמו בכל דבר, התוצאה היא פונקציה של הביקוש. יש מעט מאוד אנשים שייצרו דברים איכותיים גם אם לא יבקשו מהם (סתם כי הם לא יודעים אחרת). כל השאר בינוניים בשגרה וטובים כשהם מתאמצים. יש תקציב או אין תקציב, כשמראיין בטלויזיה עושה פסודו עיתונאות זה לא בגלל שאין לו תקציב לשאול את השאלה הנכונה אלא בגלל שאף אחד לא יפטר אותו בגלל שהוא לא שאל אותה.

  • מלפומנה  On 16 ביולי 2003 at 14:01

    נסחפת קצת, לא?

    יש בכלל הבדל בין עיתונאי לבין מראיין טלביזיה? בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי תוהה היכן, אם בכלל, שוכן הקו שמפריד בין השניים.

    עיתונאים הם בדרנים. בדרנים הם זמרים. זמרים הם מפרסמים. מפרסמים הם עיתונאים, וחוזר חלילה.

    ואז נשאלת השאלה למה עיתונאים רציניים שעובדים בהארץ למשל לא מפרסמים בטלביזיה. אולי כי לנרי ליבנה המתריסנית אין כל פונקציה של מקדם מכירות וליאיר לפיד שעבד במעריב ועובד בידיעות ויש לו תוכנית בשניה, כן יש.

    מי שמפרסם הוא מי שמפורסם. מי שמפורסם בעיתונות, כך נדמה, הוא מי שיש לו לייט נייט, ארלי נייט, מידל נייט בטלביזיה ומי ששמו מפורסם תדיר במדורי הרכילות דוגמת המדור (ז"ל) של גיל ריבה. אתם יודעים מה הלאה, לא? גיל ריבה בקמפיין לטיטולים של האגיס עם תמונה של גוסי הבן שלו בשלטי חוצות באיילון וסרטונים קצרצרים שמשודרים בהפסקת הפרסומות בתוכנית שלו בה הוא מראיין את אליהו גוראל.

    נו באמת. מדינת מסחרה.

  • אנה נדבקת לקטנות  On 16 ביולי 2003 at 14:15

    חדשות לילה, בערוץ 10
    שכחתי את שם המגיש, תעזרו לי פה…

  • גילעד  On 16 ביולי 2003 at 15:56

    גיא זוהר, אנה?

  • צוף  On 16 ביולי 2003 at 17:06

    לא הבנתי. אבל אני מעריך את הלהט.

  • גיל  On 16 ביולי 2003 at 18:58

    מה שהיא עושה שם עם הג'ל?
    משום מה היה נדמה לי תמיד שלא.

  • דן לאופר  On 21 ביולי 2003 at 7:25

    דווקא ראיתי תכניות טובות בטלוויזיה, כמו בולדוג המטריפה, שלא לדבר על העין השלישית, שבה העיתונאית המנחה, ענת שינקמן נדמה לי, שהייתה ללא ספק המנוע העיתונאי של התכנית, וכתבה מצויין גם קודם לכן ב"הארץ" ובידיעות אחרונות, וכעת בשידורים חוזרים אחרי חצות, הייתה חתיכה מדי, דבר שהסתיר לצערי יכולת עיתונאית אדירה. ומה עם התכניות על כלות מאוקראינה, למשל? והתכניות של הכט על מחלות לב ותאונות דרכים? לגבי דנין ראיתי ביקורת מפתיעה בעסיסיותה וברשעותה (במובן המרנין של המילה) אצל, לא תאמין, מתי גולן בערוץ 1. שם אודטה סיפרה במכתב תגובה על "לקוחות שעברו יחד איתה" מידיעות אחרונות למעריב. הביקורת שלך ללא העידכון הזה הופכת כך לשלג דאשתקד, לא ככה?

  • גדי  On 21 ביולי 2003 at 13:34

    בכל מקרה, שמה של העיתונאית שהזכרת (כלת פרס סוקולוב, אגב) הוא עינת פישביין. עורך התוכנית העין השלישית היה ארי פולמן.

  • לו  On 12 באוקטובר 2003 at 3:16

    לדעתי אודטה מכסימה ווחבל ששששאין מתכון שלה

  • שילונית  On 18 בנובמבר 2003 at 8:26

    במיוחד עכשיו כשזכתה בפרס והתוכנית שלה עברה לערב.
    אני מרותקת לתוכנית, למומחים והמיוחד במיוחד לפינות של חנה קורן הגרפולוגית.
    זה פשוט מענין, מרתק ומעשיר את התוכנית עוד יותר.
    חנה קורן אישיות בפני עצמה השתלבה יפה בתוכנית ומעשירה אותה בצורה בהחלט מרשימה. רק חבל שהם לא מתייחסים ליותר פונים.

  • טובה כהן  On 17 בדצמבר 2003 at 15:56

    לדעתי התכנית של אודטה נהדרת יש הרבה מה ללמוד היא מגוונת ועשירה, ובכלל לראות את אודטה עושה חשק להיראות טוב היא מקסימה ועושה מצב רוח טוב ופשוט מדברת לעניין, כיף לראות אותך אודטה,יפה ומחייכת וגם אן הטיפים שאת נותת לא ממש עזרו לך הרי שלנו הם 10.

  • יחזקאל חני  On 25 בדצמבר 2003 at 10:53

    אנחנו מאוד אוהבים קוסקוס והתקציב שלנו דל ואנו לא אוהבים לאכול קוסקוס משקית לכן אשמח לדעת איך מכינים קוסקוס מסולת
    תודה חני

  • בן צבי דרורית  On 13 בפברואר 2004 at 11:02

    ראיתי בתוכנית שלך על דברים חדשים
    מקיף מסך מפלסטיק שמיועד לילדים קטנים
    ואין לי מוסג הייכן אפשר לרכוש פריט מסוג זה
    אני מאוד מקווה שתוכלו לומר לי איפו אני
    יכולה להסיג

  • עופרה כהן  On 14 במרץ 2004 at 11:30

    לאודטה
    לזרעי פשתן
    תכונות רפואיות לשיעול ובעיות בדרכי הנשימה
    שמים זרעי פשתן במים פושרים ואוכלים.
    לבעיות בעור טוחנים את זרעי הפשתן שמים בחלב קר ומורחים על העור הנגוע ,זרעי הפשתן ידבקו לעור ויעשו את שלהם.
    טיפ נוסף אכילת זרעי פשתן באופן קבוע תורמת למראה צעיר ומסלקת רעלים מן הגוף.

    ניתן להשיג בכל חנות תבלינים או חנות טבע.
    עופרה כהן[
    רמז 33/5 נהריה
    067739569

  • גילה  On 11 באוגוסט 2004 at 15:00

    לדעתי התכנית של אודטה רדודה ביותר, היא בעצמה בעלת הופעה מגוחכת ופתטית, עסוקה כל הזמן רק בעצמה ובמראה שלה, ואילו השכלתה וידיעותיה שואפות לאפס. סגנון הדיבור שלה נמוך מאוד, והרמת הרגליים בכדי להראות את הנעליים שלה ממש הינה אקט מגעיל ומזעזע.

    איך נותנים לאשה כל כך דלת השכלה ולא תרבותית, די וולגרית וטיפשה לנהל תכנית משלה בטלוויזיה\\.

  • מאיה  On 11 באוגוסט 2004 at 22:42

    ראיתי כמה פעמים את התוכנית של אודטה והאמת שעדין אני בהלם, תוכנית חמודה ומענינת, עם הרבה מאוד נושאים מענינים, רק שהמנחה הגברת אודטה הרסה את כל הכייף, איך שהשמנה הזאת נמרחת על כל אחד בכזאת צביעות גלויה לעין, כל אחד יקירי ויקירתי, עם חיוך מזויף המדגיש את קימטי הגיל בצד העין, היא בכלל לא יודעת לראיין, לא לשאול שאלה ולא להקשיב לתשובה, אישה פשוט דוחה, בושה למין הנשי.
    אודטה יקירתי – אבל את לא אשמה, אם אני הייתי מטופלת כל כך הרבה זמן אצל אוריתוש, גם אני הייתי מחורפנת כמוך, אבל אני ברחתי אחרי הפגישה השניה

  • מאור טל  On 23 באוקטובר 2004 at 18:42

    אני רוצה לפרסם את השוורמה שלי

  • מאור טל  On 23 באוקטובר 2004 at 18:42

    אני רוצה לפרסם את השוורמה שלי

  • רחלי בינדר  On 25 באוקטובר 2004 at 14:47

    שלום,

    עד מתי חושבים בערוץ 10 להעסיק את אודטה כמנחת תוכנית בת 2 שעות כל יום?

    אודטה הינה בושה לכל ערוץ ותכנית, אשה כל דוחה, מכוערת, וולגרית ופתטית. צוחקת בלי קשר לנאמר, בורה וחסרת השכלה, הקול שלה לא רדיופוני אלא חורק ולא מתאים למנחת תוכנית.

    פרט לזאת היא לבושה בצורה מזעזעת כל הזמן השדיים שלה בחוץ הבגדים שלה צבעוניים ורועשים ולא ייצוגיים ולא מתאימים להופעה בטלוויזיה אלא להופעה במועדון לילה זול.

    היא כל כך דוחה, כל כך טיפשה, כל כך לא מבינה בתרבות, באמנות, בפוליטיקה, שזאת בושה שהיא מייצגת ערוץ שרוצה להכנס כערוץ מצליח. אף ערוץ שמכבד את עצמו לא היה מעסיק אותה.

    היא גם לא מאפשרת לאנשים שבאים לתוכנית שלה לדבר, כל הזמן נדחפת להם לתוך הדברים ומתערבת ומפרשת את דבריהם.

    בקיצור, התוכנית ברמה הכי ירודה שיכולה להיות, לא מעניינת, לא תורמת כלום. כנראה שאודטה מתמצאת ומומחית רק לספונג'ה. ובשביל זה לא צריך שעתיים של תוכנית כל יום.

    הגיע הזמן להחליף את המנחה הזו. גועל נפש.

    ניסיתי מס' פעמים לצפות בתוכנית ולא ניתן היה להמשיך ולצפות מרוב שהיא (אודטה*) דוחה.

    בכבוד רב,

    צופה

  • טויטו גילה  On 7 בדצמבר 2004 at 13:06

    כל מי מדבר על אודטה טועה בגדול היא נהדרת

  • מורן  On 17 בדצמבר 2004 at 21:19

    אודטה היא פשוט המצאת המאה וכל מי שמדבר עליה רע פשוט ק נ א י היא בנאדם חם נבון משכיל שאין כמותו(קראו את הספרים שהיא כתבה)אז או קיי היא לא הכי יודעת להתלבש זה עניין של טעם היא מדהימה ביופיה יש לה תוכנית משגעת היא חביבה חמודה ואני אישית מתה עליה וחוץ מזה אם היא טיפשה כמו שאתם טוענים למה התחתן איתה בנאדם כלכך חכם גאון ומשכיל אילן

  • גל  On 20 בדצמבר 2004 at 16:14

    אני אמא לילדים קטנים ,כך שלא מתאפשר לי לצפות בקביעות בתכנית, אבל אני משתדלת כמה שיותר . לדעתי אודטה היא פשוט חגיגה לעיניים ,גם יפה גם צבעונית ,ומלאת חכמת חיים שחבל על הזמן. כיף לצפות בתכנית שלה ובייחוד בה אשה חמה מיוחדת ומדהימה. חזקי ואמצי אודטה יש רבים רבים שמפרגנים לך ו"חיים עלייך" כמושאת אוהבת להתבטא. בהצלחה!

  • חן  On 26 בדצמבר 2004 at 13:23

    אני חן בת 17 ואני חייבת להגיד שאחותי לא מפסידה תוכנית אחת של אודטה היא פשוט מטורפת עליה היא כל הזמן רוצה להתלבש ולדבר כמו אודטה ואני כבר משתגעת מזה אני חושבת שהיא כבר לא בסדר!!!אני רוצה שתורידו את התוכנית מהמסך כי כבר היא אפשר איתה בבית אפילו את הבת שלה הקטנה היא מזניחה בשעה 5 עד 7 אבל בלי קשר יש לך אחלה תוכנית אודטה!

  • אפרת  On 26 בדצמבר 2004 at 13:31

    רחלי אם התוכנית של אודטה כל כך גרועה ואודטה לא מבינה בפוליטיקה ואין לה קול רדיופוני ושאר "המחמאות" שחילקת לה אז למה לדעתך היא זכתה כבר שנתיים ברציפות בתוכנית האירוח הטובה ביותר?????????? ותקראי קצת יותר עיתונים ותביני שכבר ערוץ 2 רוצה לקנות את התוכנית שלה וערוץ 2 מכבד את עצמו או שגם הוא לא??
    ולסיכום לאודטה יש אחלה תוכנית אם נושאים לעניין הבגדים שהיא לובשת לטעמה יפים ועל טעם וריח אין מה להתווכח אני בטוחה שהבגדים שאת תשימי אודטה תחשוב שהם מכוערים , כל אחד וטעמו!ואם זה כל כך לא מעניין אותך התוכנית של אודטה אז בשעה 17 יש חדשות בערוץ 1 את מוזמנת לצפות!

  • אפרת  On 26 בדצמבר 2004 at 13:32

    עם נושאים לעניין

  • כוכבה  On 26 בדצמבר 2004 at 17:11

    היי אומלטה אני צופה בך בארץ נהדרת בתוכנית שלך בוקר טוב בוקר טוב בוקר טוב..
    אני אוהבת אותך ואת התוכן של התוכנית בעיקר שאירחת את מרגול נורא אהבתי…
    תמשיכי כך!
    אז בוקר טוב בוקר טוב..

  • לאה  On 3 בינואר 2005 at 16:46

    התוכנית שלך מהממת

  • ליל  On 6 בינואר 2005 at 18:51

    בימים אלה בהם כל המדינה עם פרצוף חמוץ ולהוציא חיוך מבן אדם יותר קשה מלהוציא קוץ מתחת של פרה נעים לראות את אודטה צוחקת ומחיכת ונסחפת ונותנת קצת לאנשים פה לשכוח ולו קצת מבעיותיהם …המשיכי לחייך המשיכי לצחוק ולהצליח

  • אורה גלילי  On 12 בינואר 2005 at 19:09

    אני רוצה לומר לך אודטה שיש לך תוכנית מקסימה את נהדרת
    את נשית את חיננית , ותמיד מעלה את מצב הרוח שלנו.
    יום הולדת שמח ושתמשיכי להגיש את התוכנית עוד המון זמן. יש לך נכד ממש חמוד שיהיה לך נחת ממנו.

  • חבצלת השרון  On 19 בינואר 2005 at 20:28

    לאודטה, את נפלאה ומדהימה
    יש לך תוכנית מ ע ו ל ה
    ושתמשיכי אותה עוד הרבה שנים
    עם מיקי שמו המקסים,עירית ברנר המצחיקה, וחנה קורן הגדולה מכולם.

  • בתשבע הלפרין  On 8 בפברואר 2005 at 11:11

    חבל מאד שהגזע האנושי הוא רע וסובל מקנאה וחוסר פירגון אודטה מקסימה בחינניות שלה שהופכת את התוכנית למעניינת נעימה קלילה המובנת לכלל האוכלוסיה המשיכי כך וימותו הקנאיםושתצחקי תמיד בדרך לבנק

  • מירי  On 17 בפברואר 2005 at 16:45

    לאודטה שלום
    יש לי פטנט עולמי שכל אשה תשמח להשתמש בו ,
    זה חוסך זמן ומגיע לכל מקום לקחת גרב ספוט עבה להלביש על היד בצורה הפוכה להתיז חומר לניקויי אבק ןלעבור עם היד על כל הבית .
    זה נהדר למקומות צרים ,לתמונות ולחריצים.
    העבודה הופכת להיות קלה וכפית
    בהנאה מרי
    דוד אלעזר 215\35 צפת
    0546345037

  • מלאה לאודטה  On 9 במרץ 2005 at 1:07

    אודטה יקירתי .
    אני היום בפנסיה ויש לי עיסוקים רבים כך שממש לא משעממם לי.
    עם כל פעילותי אני לא מוכגה להפסיד את השעתיים המלמדות והמענינות שאת מגישה ברב חן . ידע ועניין.
    כיף לראות מידי יום אשה אנרגטית יפיפיה חכמה עממית ומיוחדת שכמוך.
    מזלנו שתמיד יש תכנית חוזרת כך שלא נפספס שום תכנית.
    אני תמיד מתפעלת מהדוגמא האישית שאת נותנת ומהעצות שלך לשאלות מאזינים.
    יישר כח.
    לאה המעריכה והנהנית מכל רגע בצפיה בך ובתוכניותייך.

  • חזי רז  On 15 במרץ 2005 at 13:03

    אם הסרתם מדבקות מעצבנות שלא ירדו לגמרי , רססו מעט K-300 חכו בסבלנות ונגבו .
    אה… פלא או לא ? ?
    לבריאות .
    זה בגלל שאני מת על אודטה ששמה … על כולם , נתתי לכם את הטיפ בדיוק לפני הפסח .

  • ליאת  On 20 במרץ 2005 at 13:52

    אודטה דנין אינה עיתונאית. היא אשה מצחיקה שעושה כסף מלתת לנו עיצות שאספה וליקטה מאנשים טובים. היא צוחקת בדרך אל הבנק.. אבל עיתונאית? עלאק.. סגנון כתיבתה מבחיל!
    אף פעם לא הבנתי כיצד ניתן לקרוא אותה… אבל זה עיין של טעם. בערוץ 10 אני מעדיפה אותה, גדולה, שמנה, פארסה לנשים מזדקנות.. ושרוצות להראות בנות 18. מישהו אמר לה שיש להכ תפיים יפות וכדאי להציגן, זה היה לפני 10 שנים.

  • בילי  On 23 במרץ 2005 at 8:30

    אודטה שלום
    יש לי פטנט עולמי איך לשמור על הנקניקיות חמות למשך זמן ארוך כאילו עכשיו יצאו מהבישול ממש מהבילות……
    מיד לאחר גמר הבישול להכניס אותם לתוך טרמוס הרי הן צרות ונכנסות פנימה ללא בעיה
    כשרוצים לאכול פשוט להפוך את הטרמוס
    וטאדאם…… אוכלים בהנאה.
    עוד חימום של אוכל
    הכנתי קובה בתוך מרק אבל הכנתי יותר מידי
    לכן הקפאתי את הקובה (ליום סגריר)
    ניסיתי לחמם במיקרו לא יצא אי יה ייאי….
    צץ לי ראיון גאון מאחר ולא בא לי לחמם בתוך מרק כמקובל לקחתי את הסיר של הקוסקוס
    הרתחתי מים ולמעלה בתוך הסיר שמתי את הקובה וחיממתי אותם באדים.
    בערך רבע שעה והקובה יצא חם טעים נראה 10 ממש תענוג לאכול כאילו זה עתה יצא מהבישול
    כדאי לנסות.

  • דניאלה  On 21 באוגוסט 2005 at 19:43

    אני צופה נאמנה בתוכנית של אודטה
    איפה אפשר למצוא מתכונים ששודרו בתוכנית ואינם מופיעים באודטפון?

  • זהבה  On 12 בדצמבר 2005 at 22:55

    לאודטה יקירה
    שמי זהבה אהרון ליפני חודש
    סגרתי חנות בגדים
    בהרצליה
    ומהסגירה ועד היום אני
    בבית ופשוט התמכרתי לתוכנית שלך!
    ישר כח והרבה הצלחה בהמשך
    זהבה

  • הבן יקיר לי  On 4 באפריל 2006 at 1:02

    יש לאודטה את הרגליים הנפלאות ביותר והסקסיות ביותר בטלויזיה ומה לעשות וקשה להודות אבל יש לה כפות רגליים שובבות שנחשפות מהנעליים והסנדלים המיוחדות שהיא יודעת ללבוש והיא סבתא סקסית הלוואי ואישתי תיראה כך ליכשתגיע לגיל הבגרות

  • דנית  On 3 בדצמבר 2006 at 12:31

    רחלי נראה לי שאצלך פשוט הקנאה מדברת בעד עצמה אודטה נחמדה יפה משכילה בדיוק ההפך ממה שאת רשמת מה לעשות יש אנשים שמצליחים בחיים לאודטה יש חוכמת חיים כל אורח שהיא מארחת ולא משנה באיזה נושא היא תמיד מעורבת בשיחה ומשכילה מאוד בנושא אז גם אם לא תיצפי תאמיני לי שזה לא נורא כי לאנשים כמוך שיצפו בתוכנית היא לא ממש צריכה אז תחפשי את עצמך בערוץ אחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • בן לאדן  On 11 במרץ 2007 at 21:21

    חלפו 3 וחצי שנים מאז שכתבת את הפיסקה הזאת:
    "מתי בפעם האחרונה קראתם מוסף פצצה? ראיתם תוכנית טלוויזיה משובחת באמת? פתחתם רדיו וממש, אבל ממש, הופתעתם לטובה? הדברים הטובים הולכים ונעשים נדירים.."

    ואנחנו כבר ב-2007, ו..מה?
    בדיוק אותו דבר, רק הרבה הרבה יותר גרוע.

    מוסף הארץ על הפנים. "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" לא ראויים לשם "עיתונים", הטלוויזיה מזעזעת בטיפשותה ורדידותה ונשארנו עם אינטרנט, ספרי קריאה וסרטי איכות שהורדנו באינטרנט (או DVD).

    מה יהיה?

  • סימה  On 14 במרץ 2007 at 15:31

    בתאריך 12,3,07 צפתה אימי בת 75 בתוכנית הטלויזיה שלך . מה אירחת רופא או מומחה לעניני רעשים באוזניים. היות ואימי סובלת מתופעה זו מזה זמן רב ולא נמצא פתרון לבעיה לדבריה דיברתם על מכשיר מסוים שיכול לעזור,
    אשמח מאוד לשמוע מהו המכשיר והיכן אפשר להשיגו.
    את התשובה אפשר לשלוח לדואר האלקטרוני או אלי טלפונית. 052-8550869

    תודה מראש סימה.

  • ענבר וקנין  On 25 באוקטובר 2007 at 9:14

    לאודטה דנין שלום
    שמי ענבר וקנין ואני מעריצה של התוכנית שלך , אני נהנת לראות אותך ונהנת לשמוע אותך תמיד שאני רואה אותך בתוכנית אני מקבלת הרבה כוחות והרבה אנרגיות חיוביות (ללא חנופה) במקצועי הנני קוסמטיקאית והייתי מאוד אבל מאוד רוצה להעביר אצלך כמה דקות בתוכנית על חן וטיפוח האשה יש לי הרבה מה להציע ובאמת לתת טיפים נחמדים לנשות המדינה. היות ואת אשה מאוד מטופחת ונשית ויש לך לוק מאוד יפה, חשבתי להציע את ההצעה הנ"ל. אני רווקה בת שלושים ו..קצת יש לי מכון קטן ונחמד בת"א ואשמח אם תוכלו לכתוב לי על הצעתי גם אם לא יצא מזה כלום עדיין את הפייוורית שלי
    שלך ענבר
    טלפון
    054:5534848

  • חזי רז  On 16 בנובמבר 2007 at 9:51

    שלום אודטה נשמה .
    אני מאד מבקש שתעזרי לי לפרסם שרות חדש שלי " הטלפון לצפון " .
    אני יודע שאת אוהבת שכלולים ודברים שעוזרים בחיים ואני חושב שתאהבי .
    אז ככה: מחייגים 1599-555335 ושומעים תפריט קולי זריז ביותר של אזורים בצפון ורשימת שירותים ועסקים : חשמלאי , אינסטלטור , ניקוי יבש , פנצ'ריה מסעדה ועוד . מקישים שרות ומתחברים אוטומטית -בעלות שיחה מקומית .
    עוזר לתייר ישראלי המגיע לצפון , נוח לציבור וטוב לעסקים .
    והכי חשוב : מקש מספר- 1 שמור למובטלים . מי שזקוק לשרות לאו דווקא מקצועי כמו : בייביסיטר , גינון , סבלות וכיוב' מתקשר , מקיש – 1 ומגיע ל " לוח דורשים " , מדבר עם מוקדן המוסר לו שם ומספר טלפון של מובטל מתאים . וזה גם תורם לתעסוקה !!
    בבקשה תנסי בעצמך לחייג ותני צ'אנס למילה טובה קטנטנה .
    בכבוד

  • חוה  On 25 בנובמבר 2007 at 10:24

    לאודטה שלום
    פירסמת בשבת פטנט להורדת חלודה באסלות האם תוכלי גם לתת את שם החומר והיצרן מאחר ולא ידעו מה אני רוצה בחנויות שמוכרות צבעים וכו

  • קרן  On 26 באוקטובר 2008 at 5:41

    לכל מבלבלי השכל שאין להם מה לעשות חוץ ולכתוב השמצות למינהן ולבקש עצות מוזרות! אוף דייי נמאסתם זה לא יתכן שישראל מלאה כל כך באנשים כמוכם שהדבר היחד שהם יודעים לעשוות זה להשמיץ ולקנא כמובן. אז לכל הקנאים למינהם והמשועממים! הבורא רואה הכל מלמעלה. וכל אחד מקבל בדרך אחת או אחרת את עונשו.
    הנה קודים טובים בשביל אודטה: א.ל.ד י.ר.ת ול.א.ו.

  • גילי  On 21 באוגוסט 2009 at 9:48

    אודטה,כולםרוצים השכלה ותארים-רוצים דמות מבוייתת עם תויות. מי שרוצה אחת כזאת שילך לפסיכולוג עם תואר 3. את מדהימה כמו שאתבזכות הטבעיות שבך, האמיתיות והספונטניות ללא מסכות

כתיבת תגובה

