סקס חי על הבמה והמבורגר זול

 

הפתעה נעימה. הופעת הפיל נפיל והדביר היתה יותר שוס ממה שמישהו מאיתנו תיאר לעצמו. עם ביטחון של מניאק הוא עלה לבמה, וכמו שצריך ברוקנ'רול, בלי להתייפיף ובלי לזייף צעק את האמת שלו. האמת הזו בכלל לא מתוקה, אבל היא עטופה בלחנים מקפיצים ובעיבודים שהם – אם לצטט חבר אחד שהוא יותר מניאק מאשר חכם – צלופניים במבריקות שלהם. היה טעם גדול של עוד בהופעה, ואני מקווה שעוד ייצא לדביר להופיע, להוציא תקליט, לעשות קליפים לערוץ 24 וכן הלאה והלאה. החיים זה לא רק לטאות, כידוע.

 

למי שפספס, כי לך תדע מתי הם יהיו שוב על הבמה, הנה ארבעה שירים שבוצעו גם בהופעה, בסקיצה שנעשתה בבית בפורמט MP3 (ועל הבמה, אין מה לעשות, הם הרבה יותר גדולים): גלגל"צ, מיץ פטל, אין יאוש ויום לא קל.

 

אחרי ההופעה מצאנו עצמנו (האם הנט-ספירה העברית הופכת לתנועת נוער? אתמהה) משוטטים בפלורנטין, אוכלים המבורגר ב-12 שקלים (!), וכרגיל, מדברים על נושאים לא מעניינים כמו לינקים ומשמעותם ומי זיין את מי בשירותים של ג'ה פאן.

 

מן הארכיון: דביר ב-1999, כסגן עורך נענע, שניה אחרי שסיים להסניף מהטיפקס שעל שולחנו

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • ש הדעתן  ביום 1 בספטמבר 2003 בשעה 18:01

    אבל הייתה הופעה טובה

  • דביר  ביום 1 בספטמבר 2003 בשעה 20:05

    יפה לראות בתמונה הישנה שגם כשעוד היה לי שיער לא היה לי שיער.

  • צביקה בשור  ביום 2 בספטמבר 2003 בשעה 3:51

    מן הארכיון: דביר ב-1999. שבת בבסיס. אזור

    יופי של דיסק גם.

  • sebastian  ביום 2 בספטמבר 2003 בשעה 9:58

    פרסמתי פוסט, בבלוג שלי, בתגובה למגמה העולה מהפוסטים האחרונים שלך ושל אחרים. לשם ההגינות, ראוי שתדע

  • בודק בטחוני  ביום 3 בספטמבר 2003 בשעה 12:56

    למה גדי מושך כל כך הרבה אש מכל כך הרבה בלוגרים אחרים?

  • רוני  ביום 4 בספטמבר 2003 בשעה 8:32

    ומצויין
    כי הוא אלפא מייל.
    אין כמו הקנאה :)

  • sebastian  ביום 6 בספטמבר 2003 בשעה 13:58

    אני לא יודע מי זה גדי שמשון, לא קראתי אף פוסט שלו, חוץ מאותם שלושה אליהם אני מתייחס, ובינתיים לא קראתי אף פוסט שיכול לעורר קנאה. אבל, גדי שמשון גופא אינו מעניין אותי. עבורי, הוא דוגמא בלבד שנקרתה בדרכי לחוסר הקפדה על הרציונל של "רשימות". אפשר לקרוא לו גם גיא מאירסון. אותו דבר. היה רגע שהיה אכפת לי, ואני עצמי לא הבנתי למה זה היה אכפת לי, ועכשיו לא אכפת לי בכלל.

    רוני, אינך מכירה אותי. יתכן שאני מקנא ויתכן שלא. לפי מה החלטת שהקנאה מדברת כאן? מדוע שלא להתייחס לעיקרי הדברים? לרציונל הלא מוקפד של "רשימות"? אם הפוסטים, נושא התגובה שלי, הם בהתאם לרציונל שלכם, מדוע לא להגיד זאת בצורה עניינית ויפה. אתם הרי אמונים על כתיבה יפה.

  • אודי  ביום 7 באוקטובר 2003 בשעה 14:45

    איפה מוצאים המבורגר ב-12 שקלים?
    אצלנו בירושלים אין דבר כזה.

  • גיא  ביום 29 באוקטובר 2003 בשעה 22:59

    באשדוד יריחו ונתניה

  • יהודה  ביום 7 בספטמבר 2005 בשעה 15:35

    אני אושה סקס כל יום אז אני מבקש יזונות יבני זונת אני רוצה לעשות סקס לנשק לבחורה את הציצים ואת הביפנים של התחת ואני גם הוהו וגם לסבית אני בלוס עם שתי סקסיות ועוד שתי בנים סקסים כמוני ושכולם ילכו להזדיין ואסקס זה כיף מאוד להיזדין

כתיבת תגובה