רני רהב: מחשב רע, רע!

 

Save the Date!!!!!!!!!!!!

 

מחשב רע שלום,

 

1. כשרעתך מעבירה אותך על דעתך, חצי מהמשרד שלי צריך לרדת למקלטים.

2. חשבת פעם כמה קשה לראות מחשב רע כמוך על המסך? ואני מאלה שיודע שהצדקנות שלך נגמרת כשנוח לך ורק כשנוח לך.

 

3. מחשב רע, כל כך קשה לראותך בוקע מהמכשיר שדומה לטלוויזיה על השולחן שלי, עם פנים כל כך זועפות ומרירות, אף אחד לא צריך לסבול כי לך רע.

 

4. תמיד פחדתי מאימייל ועכשיו התברר שצדקתי.

 

5. למזלי, החומרים הסודיים של החברה נשמרו מחוץ למחשבים.

6. אתה מריץ תוכנות מסרטים של ג'ימס בונד. בונד!.

7. וגם המטריקס. פויה!

 

8. ומלחמת הכוכבים!

9. ומלחמת המשובטים של מלחמת הכוכבים!

10. כשהתקנו אותך, והתחלנו לשלוח הודעות לעיתונות בשביל חברות הי-טק, לא ידענו שזה יגיע לכך. חשבנו שאתה לטובתנו. שעצם זה שאנחנו שולחים הודעה במחשב סימן שאנחנו מבינים בזה.

11. איך הולכת אותנו שולל.

12. בזכות המשטרה הסוס מוגר. מוגר! ואת מי ששלח אותך, הייתי שולח לגרדום!

13. זאת מדינה טובה של מכשירי חשמל טובים, אין כאן מקום למכשירים כמוך. רשעים, רשעים, רשעים.

 

14. ומשהו אחרון, כשקרסת והזמנו טכנאי לחטט לך בהארד דיסק נבהלת ואמרת "אני מכשיר פרטי". חשבתי שלמדת לקח מזה שנכנסים שלא בצדק לחיים פרטיים של מכשיר חשמלי. אבל כנראה שלא למדת לקח. ואם ריחמתי עליך אז, אני מצטער היום.


15. מכתב זה נשלח ל-500 מראשי התקשורת בישראל. אבל בדואר רגיל, כי אני מפחד מאימייל. ואני צודק. הם נכתבו
אחד אחד. כי לשכפל מכתבים זה משהו שקיים רק בסרטים כמו משימה בלתי אפשרית וספיד.

 

רני רהב

לפרטים נוספים נא לפנות לגלית, דוברת רני רהב, בטלפון חוגה 03-555555555555. 
 

הבהרה: מדובר, כמובן, בפארודיה על מכתבו של רהב לשלי יחימוביץ'. העימוד והסגנון (והקו התחתון על כל המלים כולן) נלקחו, אבוי, מהסגנון בו נשלחות הודעות לעיתונות בנושאי הי-טק מהמשרד של רני רהב. וזה באמת הזמן לומר לאנשי המשרד שלו: לא שולחים מייל שכולו כתוב בשגיאות, במשקל 3 מגבייט בגלל לוגואים, עם שמונים סימני קריאה, וקו תחתון ו-Bold על כל המלים. פשוט לא. זו הסיבה שבא הסוס טרויאני ובעט לכם במחשב!!!!!!

מתוך ynet: "רני רהב אמר ל-ynet: "הזדעזעתי לשמוע מהחוקרים על כך שפושעים ישראלים ובינלאומיים החדירו תוכנה למחשבים שלנו, אלה דברים דמיוניים, שלקוחים מסרטי הקולנוע ג'יימס בונד ומטריקס. אני מקווה שימצו את הדין עם העבריינים עד גזר דין מוות. המזל שאת הדברים הסודיים ביותר שלנו אנו שומרים בכספות ובמקומות מסתור, מאחר ועוד לפני שנים פחדתי מהמחשבים והיום התברר שצדקתי. אני מודה לחוקרי המשטרה שהצליחו לעלות על העבריינים".

לקוראים שלא יודעים שאקי אבני לא מ"פ בגבעתי, אנא אל תתקשרו לביטוח ישיר לחפש את רני רהב.

שותף בפוסט: אהוד קינן. עזרה מוראלית: הקרציות.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוסי לוי  On 29 במאי 2005 at 16:39

    רני רהב, אמן הכנסת הדברים לפרופורציה, דרש (כפי שדווח היום ב-Ynet) "עונש מוות" לשותלי הסוס הטרויאני.

  • הסובייקטיבית  On 29 במאי 2005 at 18:33

    לפי Ynet הוא השווה את זה לאונס. שיתנחם, שמעתי שעל ריגול תעשייתי מקבלים יותר.

  • באנדר  On 29 במאי 2005 at 19:39

    רק לא ברור לי על מה

  • איריס  On 29 במאי 2005 at 22:53

    מהתנסות, סוג מסויים של התעללות ממוחשבת יכול להיכנס לדירוג האונס, במידה שזה לא רק פריצה לפרטיות אלא גם כל מיני תעלולי
    MIND GAMES
    חולניים.
    לפני שלוש שנים התלוננתי על סיפור מאד דומה בדיוק לצוות האיי טים הינדי את אידלמן, ואף הוצא צו שופט לקבל מידע מהספק, ואף הגיעו למחשב וחשוד, אך אז הסתבר שהמחשב הוא של השירות הציבורי ולפתע העניין נסגר במהירות. הערר שלי לפרקליטות נסגר גם מן הטעם ש"לא מסרתי את שמו של החשוד לדעתי בפריצה" נימוק תמוה, במיוחד לנוכח העובדה שדוקא כן מסרתי וגם בכתב במי אני חושדת. חקירה מקבילה של עופר רייכמן (האם זה אותו אחד ?) מצוות החקירה של נציבות שירות המדינה מרח גם כן, וכך – מי שאיננו ורדה רזיאל, כניראה לא זכאי להגנה של החוק. אני שמחה שעלו על זה עכשיו, אבל יש חשש שגם עכשיו לא ירצו להרגיש את בעלי השררה. מדינה מתחשבת יש לנו.

  • הסובייקטיבית  On 30 במאי 2005 at 0:31

    איריס, ראשית אני משתתפת בצערך, ברור לי שההטרדה הייתה בלתי נסבלת עבורך. אך, כפי שמישהי כתבה שם בתגובות, זה יותר דומה לפריצה לבית מה שקרה לז'קונט, וודאי שמדובר באירוע חמור. אך הגדרה של כל דבר כ"אונס" היא זילות של המושג, כמו העונשים הקלים שמקבלים על זה היום. ואם כבר מדברים על יחס, קראתי שעל ריגול תעשייתי מקבלים שנתיים (אם אני לא טועה). על אונס בימינו אפשר לצאת תוך חצי שנה. שופטים מתחשבים יש לנו.

  • ashmash  On 30 במאי 2005 at 1:09

    קראתי כעת את המכתב לשלי, ששיבח והילל את שרי.
    הפרודיה לא משתווה כמובן למקור המשובך, אבל בהחלט יש פוטנציאל.

    ואקי אבני לא מ"פ בגבעתי?
    שיט!

  • איריס  On 30 במאי 2005 at 11:10

    אני עושה הפרדה מאד ברורה בין הריגול התעשייתי שנעשה במחשבי חברות ומשרדי פרסום, ובין ההטרדה האישית שחוו הזוג זקונט. בעניין הראשון, זה ממש פשע להשוות את זה לאונס או לדרוש עונש מוות דמגוגי, כולה כסף, ואני בטוחה שאם לקורבנות הריגול היתה הזדמנות הם גם היו משתמשים בתוכנה. אבל התופעה הזו אצלי ואני מבינה שאצל זקונט היתה שונה לחלוטין, כיון שזה היה אישי, וממושך, ומשגע את השכל, את מתחילה לחשוב שמישהו יושב לך בתוך האוזן או במוח ויודע מה את חושבת. כיון שפתאום הדברים שלך נמצאים במקומות אחרים, פתאום מישהו אלמוני כותב משהו שרק את יודעת, זה מפחיד, וזה נורא, וזה בהחלט שקול לאונס, אם זה נמשך מספיק זמן וחושף חומרים פרטיים בהקשר הכי נואל.

  • הסובייקטיבית  On 30 במאי 2005 at 12:02

    כמו שאמרתי, זה ודאי אירוע חמור, ואני גם לא ממש יכולה לשפוט. אני עדיין מחזיקה בדעתי שההשוואה אינה נכונה, אבל זכותך להחזיק בדעה מנוגדת לשלי. לא שזה יעזור לשתינו בכל מקרה, העונשים בימינו אפילו לא מספקים הרתעה מינימלית. וסליחה עם גדי על הגלישה מהנושא המקורי.

  • דרור  On 30 במאי 2005 at 13:28

    רני רהב הוא לא טיפוס פרודי אלא גרוטסקי. הוא מעורר גיחוך ואימה בעת ובעונה אחת. או צחוק ופחד. יש בו משהו שנראה כעומד להתפרץ בזעם נורא בכל רגע, אבל כל זה מתבטא במניירות של תינוק ובכושר ביטוי של ילד. אפקט כזה, אגב, גורמים כמה דיקטטורים מפורסמים של המאה ה-20 ובכלל. חוסר הוודאות הזה, האם זה מטופש לגמרי או אולי מאיים, משתק את זה שעומד מול הטיפוס הגרוטסקי.

  • באנדר  On 30 במאי 2005 at 16:56

    הדיקטטור הגרוטסקי?

  • דרור  On 30 במאי 2005 at 22:42

    כן, זו נראית לי הגדרה טובה.
    המבחן אגב פשוט: צריך לדמיין את הנבדק במדים חומים, מגפיים שחורים גבוהים, נרתיק של אקדח, ושמונה שומרי ראש שריריים מסביב. אם התמונה נראית אפשרית – זה הטיפוס.

  • אביבה  On 31 במאי 2005 at 7:56

    " פתאום מישהו _אלמוני_ כותב משהו שרק את יודעת!!!
    " זה מפחיד, וזה נורא, וזה _בהחלט שקול לאונס_ !!!!!!!

    איפה "מישהי" כשצריכים אותה?

  • ניאדרטל כנעני  On 31 במאי 2005 at 11:32

    עם כל הפרודיה, הגרוטסקיות והנלעגות של רני רהב, צריך לזכור שהוא עדיין אחד הנחשבים והנחשקים בתחומו הוא.
    מה שמעיד על אופי ומהות לקוחותיו?
    או אולי על אופיו של קהל היעד של לקוחותיו?

    כמובן שאין בכך מאומה כדי לשנות את העובדות…

  • איריס  On 31 במאי 2005 at 15:34

    פעם לאכול את הכובע. הטרדה מאיימת, שיטתית, המלווה בפריצה נסתרת למחשב, לטלפון, וניסיון להפחיד, הנמשכים לאורך כמה חודשים, זו חוויה איומה. מאחר שקשה לתאר אותה במילים, יש נטיה להפחית מהאימה שזה יוצר. את לא יודעת מי משקיע שעות כימים לדעת כל מה שאמרת למישהו, כל מה שאת חושבת (אם ציינת לעצמך איזו מחשבה בנייר פרטי), לערוך משחקי מילים מעוותים על הססמאות שאת משתמשת בהן לדואר שלך, מידי פעם לשלוח מסר אונליין שמתתייחס בדיוק לשיחת הטלפון האחרונה שלך, כל זה בהחלט שקול למשהו לא נעים, שאני לא חושבת שראוי לגיחוך. להזכירך, רק לפני כמה עשורים קצרים, גם אונס היה נושא לבדיחה מהסוג שלך. "פתאום מישהו אלמוני מכניס לי יד לחתחתונים, זה נורא זה שקול לרצח" יכול להשמע מגוחך או לא, כאשר בא מילדה בת שבע. תחשבי על מה שאת כותבת, ובכלל לא טוב לגחך על סבל של אחרים, גם אם הוא ניראה לך שולי.

כתיבת תגובה

