בטוסיק, בוב

"איפה המקום הכי מוזר שבו עשיתם whoopee", שאל מנחה תוכנית הבידור את שאלתו הכמעט קבועה, שתמיד הביאה תשובות מצחיקות. בני הזוג הנשואים היו עונים, כל אחד בנפרד, על סדרה של שאלות אישיות. אם ענו את אותן תשובות – זכו בפרס. הגבר אמר שהם עשו את זה על השולחן במטבח. האשה הנבוכה אזרה אומץ, ובסוף מלמלה: "ובכן, נדמה לי שהתשובה המתאימה תהיה בטוסיק, בוב". 

האגדה האורבנית הזו, ששמונים תחנות רדיו אוסטרליות ודידי הררי ניסו לשחזר, מבוססת על אירוע אמיתי. הווידיאו שלו, כמו עוד סיפורים על מקומות מוזרים בהם בני אנוש עשו איזה whoopee בשביל החבר'ה, נמצא באינטרנט. בשביל החבר'ה, כי בואו נודה: כל החיפנים שאני מכיר מספרים שהם עשו את זה על פסל הכיסא הענק שלפני הכניסה לעיר לא כי הם עשו את זה, אלא כדי לצאת שובביים ונועזים. אתם יודעים, שונים מכל יתר החיפנים האחרים. בכלל, יותר מאשר תנוחות מפתיעות (תפנו את הראש ימינה באיזו זווית שלא תהיו ותקראו לזה "תנוחת רומח הדרקון"), המיקומים הפיקנטיים בהם נעשה את שנעשה הם שיקנו לנו תהילת עולם, לפחות במקום שבו המין הוא לא רק כיף אלא גם סמל מעמד קדמוני – בשיחה עם החבר'ה. באיזה שהוא מקום, כנראה, כולנו הנחנו לברבש לצלם אותנו עושים את זה לדליה שימקו על הקיר עליו מוקרנת התמונה של החבר שלנו מהצנחנים. 

אני קצת חושש להוסיף לדיון את שני המיקומים הרשמיים שלי בנושא הזה, שולחן פינג-פונג מתקפל במועדון במקלט של קיבוץ ותא שירותים במטוס MD-11 (הם הכי גדולים, אגב) מעל מרכז ארה"ב. אלא ששולחן הפינג-פונג התפרק בטרם עת, ובמטוס, עם כל ההרגשה הנהדרת / נועזת שאנחנו כבר לא בקנזס, בייבי, הייתי לבד. 

הייתי צעיר, הייתי צריך את הכסף ונראה אתכם טסים ב-Hootes Air ויושבים בשקט כל הטיסה.

בעצם, יש לי משהו מתאים. אני קצת חושש לספר את זה בעיתון, אבל אם מישהו מכם, ישראלים חביבים וחרמנים שלי, ירצה לנסות, הוא מוזמן. רבים יחשבו שזה קצת ביזאר, אבל אחרים, הרואים בעצמם נשמות חופשיות ושוחרות אלטרנטיבה, יסתדרו. שימו לב טוב: עושים את זה בחדר השינה. האשה שוכבת על הגב. הגבר שוכב עליה. ואתם יודעים מה, אם אנחנו כבר בעניין של התנסויות חדשות, לכו על ההארד קור – עם חיבוק.

פורסם במוסף שבועות של ידיעות אחרונות, לצד טורים אחרים בנושא החשוב הזה

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שפי  On 15 ביוני 2005 at 23:07

    אם הגבר הזה והאשה הזאת הם זוג נשוי.

  • אשתו  On 16 ביוני 2005 at 2:18

    אשכרה פרסמו את זה בעיתון?

  • רבינו  On 16 ביוני 2005 at 11:05

    לפני כמה שנים נפוצה שמועה כזו על התוכנית של דידי הררי. גם שם (כביכול) הגבר ענה "במטבח" והאשה ענתה "בתחת".
    דידי הררי התראיין על כך לעיתון ואמר שלא היה ולא נברא, אך זה תרגיל מעניין בתקשורת.

  • האזרח ד  On 16 ביוני 2005 at 14:21

    זה כיף גדול (היום אומרים מוי מוי כיף, לא?) לעשות סקס עם האדם שאתה אוהב יותר מכל באתרים שונים ומוזרים. שירותים של מטוס, רכבת או מסעדה (יש העדפות לכאן ולכאן האם הטילטולים מסייעים או מפריעים). בחדר של ההורים של החברה שלי בתיכון כאשר היא ירדה לרגע למכולת. ועוד ועוד.
    ניתן אף לאמר כי לא עברתי במקום עבודה מבלי לחנוך את השירותים שם…

  • ימימה  On 16 ביוני 2005 at 14:40

    גם בסרט "ים של אהבה" אבל נראה לי שהמקור שלך עתיק יותר.

כתיבת תגובה

