סקס קפיטליסטי

"הקפיטליסט היומי" הוא בלוג של מספר כותבים המחזיקים בהשקפות עולם (והניסוח עכשיו יגרור בוודאי לא מעט תיקונים מצידם) שנעות בין ליברטריאנים לסתם ימניים נחושים. השבוע התפרסמה בו רשומה של אסף הדני שפגש את הסטודנטים השובתים ושוחח עימם, רק כדי לקבל אישור לדעה איתה בא מהבית, ועליה הוא כתב פוסט. אתם מוזמנים כמובן לקרוא, למרות שבאמת, אתם לא חייבים.

בתחתית הפוסט תמצאו לא מעט טוקבקים ענייניים המתווכחים עם אסף ואחרים על הנושא שבדיון. מנומקים, מפורטים, מביאים מראי מקומות – באמת, דיון מקוון לעילא ולעילא.

למרבה הצער הטוקבק שלי, שהיה דווקא הראשון ברשימה (אני ראשון! יה!) ניסה לקצר את הדיון ללוז העניין:

 מאת גדי שמשון:

אנסה להיות ענייני, אסף: אתה חייב זיון.

 מאת אסף הדני:

מחמיא לי שבחור מוכשר כמוך מגיב באתר. מפליא אותי שהתגובה מאד רדודה. אבל אתם בתקשורת…

מצד שני, אולי התגובה הלא עניינית שלך היא הודאה בכך שאין הרבה מה להגיד כאשר אדם ניצב מול מראה ורואה את האמת מולו.

הטוקבק שלי לא היה כה רדוד כמו שאסף מקווה לטעון. הוא בא בסופו של טקסט שלם שאנסה עכשיו לקצוץ באכזריות, רק כדי שתבינו את הטונים הכלליים שלו:

"… כפי שכיניתי זאת באופן ציורי בעבר, היא בעצם ”זונה ציבורית“- כולם עולים עליה, חלקם אפילו לא נהנה אבל אף אחד לא משלם… לא אחרת מהפרופסורית יולי תמיר !! … הרעיון של ההשכלה הגבוהה כ“מוצר ציבורי“ (“זונה ציבורית“) איננו שייך אלא  לתקופה הרומנטית… הפרופסורית המכובדת צריכה לפנות את מקומה למנהיגות אמיתית, כזו שאינה מתרפסת… או שהם חבורת רופסים חסרי חוליות… העדיף להיות מלחך פנכה, שואב המים וחוטב העצים של העלגים בראש המאבק… הוא רפס כתולעת חסרת חוליות, מקוצץ כנפיים מול ההתאחדות הארצית.."

כאמור, הטקסט רווי דימויים של עולם בו שולטים רק משפילים ומושפלים, ההשכלה הגבוהה היא זונה שכולם עולים עליה, הביטוי "רופסים" ונגזרותיו חוזר שם כמה וכמה פעמים, הזלזול התהומי והממדים הדמוניים שאסף מעניק לכל מי שלא מסכים איתו (כמעט כולם, כנראה, כי אתה חושב שגם השמאל וגם הימין כאלה, אהם, רופסים)… מעוררים את התגובה (העממית אולי, אך המדוייקת) שאולי חסר לכותב משהו.

הסיומת של תגובת הנגד של אסף, אותו "אולי התגובה הלא עניינית שלך היא הודאה בכך שאין הרבה מה להגיד כאשר אדם ניצב מול מראה ורואה את האמת מולו" היא אוננות, ליטוף עצמי חושני שמתמוגג מעצמו באופן שרק מעמיק את משמעות תגובת הלצון המקורית שלי. לא, אסף, הטקסט שלך וסגנונו היו מגוחכים בעיני, אבל כמה שהתאמצתי לא ראיתי שם שום "אמת" פרט ל"הכותב חייב סקס, לפחות לפי השפה, הטונים ועולם הדימויים בו הוא משתמש". אני מקווה שאתה רואה את האמת הזו גם כן.

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 13:30

    מדובר בחבורה של סטודנטים לתואר ראשון במשפטים שלקחו כמה משפטים של ביבי, כמה משפטים של שטרסלר, וכמה של ליברמן, קראו קצת את איין ראנד, החליטו שהכי כיף זה להיות אנוכיים, ושהכי פחחח זה לשלם מסים, ישבו בכמה שיעורים של מבוא לכלכלה ועשו מזה אידיאולוגיה.

    הכתיבה שלהם מנותקת מהמציאות וחד ממדית, וזחיחות הדעת, הדמגוגיה, הסתירות הפנימיות, והסילופים העובדתיים, יכולים להטריף את הבנאדם.

    למרות זאת, אני חוזר לשם מדי פעם להרביץ בהם תורה. גם מתוך תקווה שאולי משהו יכנס בסוף לקלאבסה, וגם מתוך ידיעה שיש להם קוראים שמחפשים אלטרנטיבה.

    אני ממליץ לקרוא את הסאטירה המצוינת של מקס הזועם, שחושף יפה את תבניות הכתיבה שלהם:
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=209718

  • נטאשה  On 12 במאי 2007 at 13:49

    אם הבנתי נכון אז לא מדובר ב"מדובר בחבורה של סטודנטים לתואר ראשון במשפטים" אלא בסטודנט למשפטים וסטודנט בתוכנית פכ"מ. ככה שלא רק הם מוציאים דברים מהקשרם.

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 13:49

    בסוף הם יצטרכו להבין, שהאנשים שבאמת עושים את הכלכלה הישראלית, אלה שהם כל-כך מעריצים, פשוט לא שמים עליהם.

    http://www.popup.co.il/?p=2300

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 13:50

    נטאשה – צודקת. מדובר בטעות חמורה.

    הייתי צריך לציין גם שהם קפוצי ישבן בצורה יוצאת דופן.

  • מרק ק.  On 12 במאי 2007 at 13:54

    נדמה לי שהתיאור שלך לגבי הקפיטליסטים יכול לשמש גם אנשים שירצו לתאר את מה שאתה כותב (כמובן שאתה כבר לא סתם סטודנט וכו', אבל הרעיון נראה לי ברור).

    מה שאותי יותר מסקרן מביקורות בלוגים (זה למה עושה רושם ששמה! זה מעין שדה קרב פרטי בינך (העוקץ) לבין רוגל (הקפיטליסטים). אם אני טועה אני מתנצל מראש.

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 14:10

    מרק – לגבי החלק הראשון של הדברים שלך, תלוי כמובן למי אתה מתכוון. דמגוגים יש בכל צד.
    בכל מקרה, "הקפיטליסט היומי" לא יכול לשמש כמראה ההפוכה של "העוקץ" למשל (אם ננסה למפות את הבלוגיה מבחינה פוליטית). אין מה להשוות. זו לא אותה רמה של כותבים, לא אותה רמה של מורכבות ולא אותה רמה של ניתוח. זה פשוט לא כוחות.

    בקשר לחלק השני – אתה כנראה לא טועה.
    מצד שני, מה רע? פלורליזם זה טוב, לא?

  • אסף הדני  On 12 במאי 2007 at 14:17

    מר שמשון היקר,
    כיאה לאיש תקשורת הוצאת מההקשר את דברי.
    אכן, דברים קשים רשמתי, אולם הם היו מטאפורות (לגבי ההשכלה הגבוהה).
    לגבי מה שכתבתי על יקיר שגב, שם, אכן לא היו שום מטאפורות, אלא רק הוצאת האגרסיות שלי עליו ומותר לי… חופש הביטוי וכו'.
    אני מודה לך לפחות שפרסמת כי אצלנו באתר יש דיון מקוון לעילא ולעילא.
    אני משער שאתה חושב שאתה צודק, וזה בדר"כ
    מתאים לאנשים עם השכלה נמוכה- בינונית, .אבל הדברים אינם פשוטים כפי שהם נראים.
    אתם בתקשורת חושבים שאתם אליטה אנטלגנטית שיוכלה לשנות לפי השקפת עולמה, בלי קשר להכרעות דמוקרטיות, את מהלך העניינים. אני שמח לבשר כי עידן הבלוגים והאתירם האישיים ימוסס אט אט את השלטון האוטוקרטי שלכם.
    אתם מרגישים מאויימים, כי אנשים רהוטים כמוני וכמו רותם מסוגלים לתת טיעונים אינטליגנטיים ומלומדים (בניגוד אליכם) ואף לגרום לכם לרדד את הדיון, כי פשוט קשה לכם לתמוך את טיעונכם והשקפת עולמכם בייחוד כאשר מי שעורך את הרפורמות האחרונות היא לא אחרת מה"חברתית" יולי תמיר.

    לפחות תהיה הגון ואל תוציא מהקשרם דברים.
    דבר לגופו של נושא ולא על חיי המין של כותבים (שהם ברוך השם יותר מבסדר גמור).
    אולי תוכל לשכנע כמה מהפרולטריון אם תתן להם קצת קרדיט אינטליגנטי

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 14:17

    אגב, הם גם היחידים שהצליחו לגרום לוורדפרס לא לתמוך בפיירפוקס, שזה הישג ראוי לציון.

  • בועז כהן  On 12 במאי 2007 at 14:53

    הכי אהבתי בתגובותיו של אסף הדני את צמד המלים "אתם בתקשורת".

    זה יפה, "אתם בתקשורת". זה כל-כך 1996, ה"אתם בתקשורת".

    ואולי הדני מודע לטרמינולוגיה, ומדובר במעין הומאז' לימי שנות התשעים, ימי ביבי נתניהו, ראש הממשלה בעבר ובעתיד.

    אסף "אתם בתקשורת" הדני אוחז ביד אחת את ה"חופש הביטוי, וכו'" ובידו השניה את ה"כיאה לאיש תקשורת הוצאת מההקשר את דברי". ארתור פינקלשטיין, הדור הבא?

    הו. אם זה לא היה כל-כך עצוב, זה היה מאוד מצחיק. עד כאב.

  • סתם סופר  On 12 במאי 2007 at 15:09

    כי לרגע היה נדמה לי שאסף הדני כתב בתגובתו "אני משער שאתה חושב שאתה צודק, וזה בדר"כ מתאים לאנשים עם השכלה נמוכה- בינונית, ." (שגיאות הפיסוק במקור)

    כלומר, אנשים עם השכלה גבוהה, לא אופיני להם לחשוב שהם צודקים? אני יכול להסיק מפה שאסף הדני חושב שהוא עצמו טועה? ואני אמור לבחור למי להאמין, לגדי שחושב שהוא צודק או לאסף שחושב שהוא טועה? אפשר להאשים אותי אם אאמין לזה שחושב שהוא צודק?

    בלבל אותי הבחור.

  • מקס הזועם.  On 12 במאי 2007 at 15:34

    זה לא עצוב, זה סתם מצחיק.

    אסף, מילה קטנה של עצה בחינם: אם אין לך תשובה ראויה ("אתם בתקשורת" או "אנשים עם השכלה בינונית-נמוכה" וכו' זה לא תשובה ראויה) לפחות תשחק אותה קול ואל תכנס למגננה. ובשום אופן אל תכנס למגננה לגבי תדירות קיום יחסי המין שלך, עכשיו כולם בטוחים שאתה חייב זיון.

  • זו ש  On 12 במאי 2007 at 16:59

    במיוחד הנבואה המהפכנית והחדה "אני שמח לבשר כי עידן הבלוגים והאתירם האישיים ימוסס אט אט את השלטון האוטוקרטי שלכם."

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 12 במאי 2007 at 17:46

    לסתם סופר:

    אתה פשוט לא הבנת נכון, בוא אני אסביר לך.
    אסף צודק בזה שאנשים בעלי השכלה נמוכה חושבים שהם צודקים. בגלל זה הוא, בתור איש משכיל, חושב שהוא טועה.
    הבעיה היא שהוא באמת טועה, ולכן כשהוא חושב שהוא טועה, הוא בעצם צודק, מה שאומר שההשכלה שלו היא כנראה ברמה נמוכה.

  • עידו  On 12 במאי 2007 at 17:57

    מזל שאנחנו מגיבים בבלוג, אה? אם היינו מגיבים באיזה אתר שולי ומתמוסס לאיטו כמו ynet או NRG מי יודע כמה זמן התגובה שלנו היתה מחזיקה לפני שהאתר יסגר.

  • שקדיה  On 12 במאי 2007 at 18:09

    על בני הנוער/אקדמאיים צעירים ממחנה הכתומים.
    סביר להניח שחלק משותפיו של אסף (ואולי גם הוא עצמו) הינם תוצר לוואי של אותו מחנה שהורגל ע"י ממשלות העבר לפינוק של בני מלכים ע"ח משלמי המיסים.

  • מקס הזועם.  On 12 במאי 2007 at 18:35

    אני לא יודע עד כמה זה נכון בהקשר של אסף והכתומים, אבל יש בזה אמת מסוג מסויים.
    הגל הניאו-ליברלי הנוכחי קודם ונתמך ע"י אנשי מעמד בינוני שגדלו בחיים הנוחים של מדינת הרווחה בשיאה (שנות ה-60 וה-70). הם לא חוו בעצמם את המשברים שהובילו למדינת הרווחה ולכן לקחו את מצבם הטוב כמובן מאליו. זה הוביל אותם למסקנה של "למה אנחנו צריכים לשלם מיסים כדי לתמוך בעניים" וכו. אם הוריהם היו חושבים כמוהם שלושים שנה קודם לכן, החבר'ה האלה היו עניים בעצמם.

  • דורה קישינבסקי  On 12 במאי 2007 at 19:12

    יו, ואני נכנסתי כדי להביע בעדינות את דעתי על הטוקבק הלא-ראוי. אבל אז אסף הדני ענה ועכשיו אין לי דבר לומר מלבד "לול" (ועוד "לול" אחד להערה של מוסיף על הוורדפרס).

  • YTB?  On 12 במאי 2007 at 19:22

    שיט, אז השלטון האוטוקרטי שלנו מתמוסס? לפי הריח חשבתי שזו סתם נזילה בשירותים. עוד היום אפעל לכנס ישיבת חירום בבית סוקולוב, שם נגבש דרכי פעולה חדשות שיבטיחו את המשך עריצותנו כמשטרת המחשבות של המדינה. מואהאהאה

    בין הנואמים בכנס: נחמיה שטרסלר, גיא רולניק, סבר פלוצקר ושאר סוציאליסטים טובים וחתרניים המפיצים את משנתם הרדיקלית בתקשורת. נאבק עד טיפת הדיו האחרונה. או עד שהמו"ל יגיד לנו להפסיק. מה שיבוא קודם

  • קורא  On 12 במאי 2007 at 20:05

    מביך ועילג

  • ענת  On 12 במאי 2007 at 22:32

    לפחות אסף מדבר לעניין, באיזה כיתה אתה??
    הטור הזה באמת הוציא את מה שאסף כתב מהקשרו, ובמקום להתעסק בשטויות תגיב לטענה האמיתית שלו לגבי יולי תמיר, שאני בתור שמאלנית מסכימה איתו לגביה

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 22:39

    יולי תמיר, למרות האופן בו היא מציגה את עצמה, והאופן בו מציגה המפלגה שלה את עצמה, היא ממשיכת דרכם הישירה של נתניהו ולבנת.

    פשוט כך.

    העובדה שהשרץ הוא שלה ושל מפלגת העבודה לא מכשירה אותו.

  • אורי  On 12 במאי 2007 at 23:13

    מוסיף שרבט בהיסח הדעת וביד שמאל בלבד: "מדובר בחבורה של סטודנטים לתואר ראשון במשפטים שלקחו כמה משפטים של ביבי, כמה משפטים של שטרסלר, וכמה של ליברמן, קראו קצת את איין ראנד, החליטו שהכי כיף זה להיות אנוכיים, ושהכי פחחח זה לשלם מסים, ישבו בכמה שיעורים של מבוא לכלכלה ועשו מזה אידיאולוגיה."

    מוסיף, אם איכות האבחונים שלך ביחס לכותבים ב"הקפיטליסט היומי" היא אינדיקציה לאיכות התובנות הסוציולוגיות שלך, לא היית עובר קורס מבוא.

    יש משהו מעייף ועצוב בכל העניין הזה. "מוסיף" ושכפולים דהויים מסוגו הם בסך הכל דור נוסף סדרה ארוכה מאוד מאוד שמיוצרת מאותה שבלונה מעופשת מזוקן. אותו עביט של הבלים דמי-מרקסיסטיים מעוכלים למחצה, אותה פלצנות יומרנית של "מרביץ התורה" שבאה מדרדק זב חוטם… אפילו ה"דוגמאות" הן בדיוק אותם קשקושים חוזרים ומתנחשלים עד יאוש.

    אני כבר מתקשה בגילי המתקדם במניית הפעמים בהן נתקלתי באותם שרבוטים מנותקים מהמציאות, זחוחי דעת, דמגוגיים, שורצי סתירות פנימיות וסילופים כתולעי קבס מהירות התרבות בנבלת לווייתן כחול הנרקב על החוף…

    ההידרה הפסבדו-אינטלקטואלית הזו (פעם קראתי לזה "צעצועיזם") באמת יכולה להטריף את הבנאדם.

    אבל אולי עדיף לצחוק. לפני שנים, הייתי שותף לכתיבת תוכנה שמייצרת באופן אוטומטי את הקשקשת הכימרית הזו. נראה לי שבשלה העת לעדכון התוכנה…

  • רונית  On 12 במאי 2007 at 23:26

    יש אנשים שבאמת חייבים זיון.
    ואין סיכוי שהם יודו בזה.
    שמחה לשמוע את זה נאמר לגבר, לשם שינוי.
    זכור לי קטע מהסרט "המועמדת" בו המועמדת לסגנית נשיא ארהב הברית מואשמת בהתנהגות מינית מופקרת, בו היא אומרת למישהו "Because, you know, there's one thing you don't want. It's a woman with her finger on the button who isn't getting laid.
    מתה על הציטוט הזה.
    אנשים שלא מזדיינים מספיק הם לעתים אנשים חסרי הומור עצמי. עזוב, רד מזה.
    :))

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 23:29

    טעות שלי. כותב שם גם מנהל של חברת תוכנה.

    בקשר לשאר הדברים שלך אורי, אתה טועה טעות חמורה. הדמגוגיה והשבלוניות במקרה הזה מגיעות דווקא מצד אלה שכותבים ביד ימין.

  • מוסיף  On 12 במאי 2007 at 23:37

    רדלר, זה אתה, כן?

    אני חייב להיות הוגן ולציין שאיכות הכתיבה והדיון שלך באתר עולה בהרבה על זו של אסף ורותם.

  • מקס הזועם.  On 13 במאי 2007 at 1:15

    מצטרף לזה. מר רדלר הוא אכן בליגה אחרת. לריב עם אסף ורותם זה די כמו לירות על ברווזים במטווח, תרפיה טובה, אבל לא ממש משהו שמצריך את ביטול הטייס האוטומטי.
    מצד שני, רדלר לא ממש קפיטליסט, בסך הכל מישהו שמצא כמה טריקים אפקטיביים להחליק את זה שחסרות לו חתיכה או שתיים בפאזל.
    בכל זאת, אם הבנאדם מהנדס תוכנה, משהו צריך להיות לא בסדר אתו איפה שהוא.

    אגב, אורי, טרחתי וכתבתי לך תשובה בדיון על האי שוויון.

  • גדי שמשון  On 13 במאי 2007 at 1:57

    וגם האחרים לפעמים, ואני רק הוטרפתי מכמות החזרה אל האלמנטים של רפיסות מול עוצמה שהיתה בטור, ואז ניחשתי מאיפה זה בא, ונגעתי במשהו. סליחה, מקווה שלא כאב.

  • גבר שנותן חזק  On 13 במאי 2007 at 9:38

    לעולם, אף פעם, אל תגיב באופן ישיר להאשמה נוסח "אסף, אתה חייב זיון".

    לא חשוב איך הגבת, בתוקפנות או ברפיסות, ברגע שהגבת לזה – שיתפת פעולה עם זה.

    עכשיו כולם משוכנעים לחלוטין ש"אסף חייב זיון".

    אח, לא נעים. לא נעים.

  • san  On 13 במאי 2007 at 11:51

    שמשון,
    ראית את הפרק בסיינפלד שג'ורג' כועס על עצמו שלא הגיב בזמן על הלצה על חשבונו?

    אולי אתה תבהיר לי למה הפוסט הזה כל כך מזכיר את הפרק ההוא?

  • רונן  On 13 במאי 2007 at 19:50

    "סבבה, תרים טלפון לאמא שמשון, תגיד לה שאני בדרך".

  • נישן  On 13 במאי 2007 at 23:35

    במדינה של כלכלה ימנית רדיקלית כמו שלנו. הרי אם המדינה עצמה מיישמת, יותר מכל מדינה אחרת בעולם, מדיניות ליברלית קיצונית, אין לך למי להטיף, אין לך במי להיאבק, אין במי להרביץ דברי תוכחה. לכן הנוער הקפיטליסטי מהאתר ההוא מאמץ טרמינולוגיה אלימה. השנאה מרגשת אותם, מגבירה את האדרנלין, גורמת להם להרגיש חשובים. גורמת להם להרגיש שהחברה זקוקה להם, כשלמעשה היא לא. הם מיותרים. אפילו נזק הם לא עושים, סתם הרבה רעש וקצת כאב ראש.

  • מוקי  On 14 במאי 2007 at 12:10

    ממש לא, רונן.

    1. בהנחה שגד שמשון בן 40, אמא שלו לפחות בת 60
    2. תשובה-תגובה ל"אתה חייב זיון" היא התעלמות מוחלטת ואיזושהי תשובה עניינית ובוגרת

  • טל  On 14 במאי 2007 at 18:18

    גדי,
    תוותר עליהם מראש. חבל על הזמן שלך ושל כולנו.
    זה ח'ברה מלאים בחשיבות עצמית, שלמדו דבר או שניים בכלכלה ומשוכנעים בצדקת הדרך באופן משיחי, שדי מזכיר את גוש אמונים. לא חייבים להתייחס לכל פיפס באינטנרט שמדקלם מילטון פרידמן. יש מספיק כאלה בתקשורת.

  • שי גולדן  On 14 במאי 2007 at 21:37

    לא יודע, חבורה של סטודנטים שנאבקים על שכר הלימוד שלהם? יש בוודאי מאבקים מוצדקים פחות מזה כרגע במדינה. ונכון שמשהו באריזה של העניין נדמה ציני ופופליסטי, ואפילו קצת אינפנטילי – אבל כל אלה פונקציות של רמת הגשת הטקסט מצד התקשורת. רוצה לומר: הם מגוחכים, בדיוק כמו רמת הסיקור אותם בתקשורת. ולעניין הטוקבק של גדי, אודה ולא אבוש: הייתי נעלב עד עמקי נשמתי. ואז הייתי מגיב: "אחותך פנויה"?

  • שי גולדן  On 14 במאי 2007 at 21:41

    ומצד שני, אחותו של גדי לא פנויה. ובכלל אין לו אחות, אלא דווקא אח – די הורס, למען האמת – אז ניאלץ להסתפק בנו סקס פור יו מיסטר. וידוע שהעדר סקס מוביל לאלימות, או לכל הפחות – לפעילות פוליטית, אז ככל הנראה שצדק שמשון הגיבור כשיעץ להשיג זיון.

  • רחל  On 15 במאי 2007 at 22:24

    זאת כבר לא כלכלה זאת קלקלה. חברים כסטודנטית ולא למשפטים אלא לספרות והיסטוריה ( נא לא לזרוק עגבניות, תודה) אני רואה את חברי הסטודנטים. לפחות את רובם. רובם פשוט צריכים להביא מהבית מזרק עם קפאין ולהזריק לווריד. זה פשוט מחריד. חלקם עובדים בכמה עבודות. הם נרדמים לא פעם במהלך הרצאה.
    יש תופעה של סטודנטים שגרים עם ההורים למה. זה לא רק שכר לימוד זה גם דירה זה גם צילום מסמכים, ספרים ומה לא בעצם? אה, כן ונסיעות לא לכולם יש מכונית.
    וועדת שוחט רוצה להעלות את שכר הלימוד למשהו בסגנון 15000 ש"ח. וינוגרד רצה דווקא לבוא לקראת הסטודנטים בארץ. יש לציין שרוב הנטל נופל על הסטודנטים מילואים בעיקר.
    חברים צריך לחשוב על מצב סוציואקונומי ועל פקולטות שונות אי אפשר לגמור על מדעי הרוח מדינה ללא ספרות ופילוסופיה משולה למתה… צר לי אבל הייטק זה לא הכל.
    וכן, הציוד מיושן.
    ומעצבנת הפרסומת של דארבי. ראיתם? דארבי זו אוניברסיטה מולטי פרטית. זה מקומם שמשדרים את זה דווקא עכשיו.
    ואיך שלא מסתכלים על זה התקשורת תמיד אשמה הרי צריך למצוא להאשים מישהו במקרה זו הכתבת או אילנה דיין או נציג אחר שלה. הרבה יותר קל להאשים מאשר לעשות משהו.

  • ילד  On 13 בדצמבר 2007 at 0:50

    לא רק קפיטליסים אוהבים סקס

  • לולה  On 3 באוקטובר 2008 at 15:14

    סרטי סקס באורך מלא
    http://www.sexkahol.co.il

  • רון  On 13 בדצמבר 2009 at 3:42

    אני לא יודע אם יש סקס קפיטליסטי או לא, אבל גם הם אוהבים סקס וזה בטוח

  • רולי  On 3 בפברואר 2010 at 14:44

    http://www.vibratorlive.co.il
    איך אתם בכלל חושבת על חנות של ויברטור אחרת ?

  • סקס  On 7 בפברואר 2010 at 14:36

    סרטי סקס לצפייה ישירה

  • נוריים  On 8 בפברואר 2010 at 11:22

    חנות סקס עם מוצרי סקס מיוחדים מאוד..
    http://www.247sextoy.com
    חנות שאי אפשר לשכוח ביום אחד

Trackbacks

  • By ערס פואטי on 17 בדצמבר 2007 at 11:50

    ותיקי הבלוג ודאי זוכרים את חיבתי לבלוג הקפיטליסט היומי ("אסף, אתה חייב זיון"). לפנות בוקר היום פורסם שם מאמר תגובה של אורי רדלר לפוסט של רותם סלע, שהחל כטיקבוק לפוסט של סלע. הנושא הוא מדיניות חלוקת מש

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: